Innvendig eller utvendig tul uke 8

Jeg var på ul 7+2 og da begynte vi med utvendig, men fordi embryoet hadde krøpet helt opp til plommesekken kunne vi ikke se fra utsiden. Så da ble det innvendig, men tror man prøver utvendig først :)
 
Innvendig frem til uke 12 gir best resultat.
 
Innvendig! Prøvde ikke utvendig hos meg. Gynekologen jeg var hos sa at innvendig gir best resultat frem til uke 12 :)
 
Tok innvendig hos gynekologen når jeg var 6+5, da fant vi lillegull og hjertet fort ❤️ Igår hos fastlegen tok vi utvendig, 8+3, (da han ville prøve å ta ultralyd og ikke har utstyr til innvendig). Så ganske dårlig, men fant hjertet til slutt, at det enda slo og pumpet blod ❤️ Neste uke skal jeg tilbake til gynekologen, da er jeg 9+4, og det blir enda en innvendig :happy:
 
Alltid hatt innvendig på TUL :)
 
Jeg har kun hatt utvendig TUL, rundt uke 7. Fikk se hjerteslag uten problem ❤ Husker jeg spurte sist om det ble innvendig eller utvendig, og svaret var at hun alltid prøvde utvendig først. Spent på TUL om 2 uker :happy:
 
Har hatt innvendig i uke 12 også, men mulig det har med bakovervendt livmor å gjøre.
 
Har også bakovervendt livmor. Fikk beskjed om det på første TUL, visste ikke at jeg hadde det :p
Jeg visste heller ikke før TUL i forrige svangerskap :)
 
Jeg var på TUL i uke 8+1 i går, det var innvendig UL. De sa innvendig er best frem til uke 12☺️
 
Hadde tul i går og ble kun utvendig UL. Da 8+5 :)
 
Back
Topp