Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyJeg var på UL nå, 12+4, den var utvendig.
Så gøyFikk du fine bilder? Kan man se at den beveger seg?
![]()
H*n lå litt godt gjemt, så jeg fikk dårligere bilder denne gangen enn de to andre (mener jeg tok utvendig ul da og, men det er noen år siden). Jeg har morkaka utover (altså mot magen), og h*n lå skikkelig knødd inntil den. Men h*n beveget seg masse, hjertet slo og gynekologen fikk sjekket alt han skulle.
Ser at de fleste får innvendig TUL. Min fastlege har ultralyd-utstyr, men bare for utvendig. Jeg blir litt usikker på om utvendig er godt nok ved 12-ukers undersøkelsen. Kan man se alt som bør sjekkes ved utvendig ul?
Tok tul denne uken når eg var rundt 8+0. Tok først utvendig, hvor jeg fikk sett den lille klumpen og hjertet slå. Tok deretter innvendig for å se nærmere på forsteret og litt mer detaljer. Hadde tul på sykehuset i uke 11 sist og da var det utvendig. Var da tydelig nok til at hun fikk sjekket alt hun skulle da. Skal ta tul denne gangen i uke 11/12 og da er det også utvendig![]()