Inntrykk

Snoflak

Elsker forumet
Kan jeg spørre ossen inntrykk jeg har gitt dere ? Altså, ser dere meg som ei megge, kranglete, sur, eller som en blid, morsom, snill, barnslig.. eller hva? Hvordan inntrykk har jeg gitt dere ?

Og, hvordan har du inntrykk av de andre damene/mannfolka som har svart i denne tråden ? Morsomt å se om folk har riktig inntrykk av den du er hjemme blandt familie å venner eller om folk tolker enn annerledes på nett :)
Noen som er med ? :D

HI:

Blid, ærlig, varm og kjærlig.

Hehe, rima nesten gitt[:D]

Kan ikke si jeg har noen spesiellt inntrykk av deg enda jeg Snoflak [&:] Sårri [X(]

ORIGINAL: StinkiStini

HI:

Blid, ærlig, varm og kjærlig.

Hehe, rima nesten gitt[:D]

åhh tusen takk :D Jeg må si jeg misunte deg tidligere når du beskrev ditt forhold til din kjære mann, satt og håpte at jeg også en dag er så heldig å finner kjærligheten slik som dere ! :) Du virker også som en herlig dame :)

ORIGINAL: Prisilla

ORIGINAL: talata

Kan ikke si jeg har noen spesiellt inntrykk av deg enda jeg Snoflak [&:] Sårri [X(]

Når det gjelder deg, Talata, så har jeg inntrykk av at du digger Peaches (I en rosa helikopter). Du drømmer om å være hushjelpen til Jessica Simpson, og du kan ikke fordra HIM.

Åh no, jeg er gjennomskuet [:-]

Hehe det går helt fint det :D Jeg har lagt merke til deg, virker som ei dame med bein i nesa som vet hva du står for, du elsker peaches og står opp for ham om noen slenger dritt ;) Og jeg vet at du vil bo i ett likt tårn som hun prinsessa med det lange håret som hun kaster ut vinduet å prinsen klatrer opp i heheheh ;)

Jeg synes du er flink til å gi råd. Du virker snill. Og du følger opp en diskusjon når du først har begynt på den [:)]

åhh, tusen takk, det var en varmende melding da.. Så snill du er :D :) :) Du virker også som ei kul dame som ikke har noe problem i å ta del i en diskusjon, du er ganske aktiv her på forumet og har selvironi etter hva jeg har inntrykk av ;)

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

TS: Litt pertentlig, stolt, selvstendig, snill...[:)]

Hva er pertentlig ? [8|] Og det andre, takk :D

Så kos å se at folk ikke har ett forferdelig inntrykk av meg da.. jeg kan være litt skarp til tider og håpte derfor ikke jeg har såret noen eller lagd dårlig inntrykk.. men kjekt med en slik tråd for da kan man prøve å rette på det folk ikke liker og fokusere på det som er bra :D

ORIGINAL: Snoflak

Hehe det går helt fint det :D Jeg har lagt merke til deg, virker som ei dame med bein i nesa som vet hva du står for, du elsker peaches og står opp for ham om noen slenger dritt ;) Og jeg vet at du vil bo i ett likt tårn som hun prinsessa med det lange håret som hun kaster ut vinduet å prinsen klatrer opp i heheheh ;)

Hehe - Han heter Ville ( mulig dette var "mobbing" som jeg ikke tok"[8D]) å det tårnet er faktisk Ville sitt hjem [:D]

Jeg synes du er flink til å gi råd. Du virker snill. Og du følger opp en diskusjon når du først har begynt på den [:)]

åhh, tusen takk, det var en varmende melding da.. Så snill du er :D :) :) Du virker også som ei kul dame som ikke har noe problem i å ta del i en diskusjon, du er ganske aktiv her på forumet og har selvironi etter hva jeg har inntrykk av ;)

[:D] Tusen takk for det [:)]

Bare koseli d ;) Vi trenger en confidence boost en gang iblandt gjør vi ikke ? :D heheh

Hehe - Han heter Ville ( mulig dette var "mobbing" som jeg ikke tok"[8D]) å det tårnet er faktisk Ville sitt hjem [:D]

hahaha det var jeg som ikke visste hva han het å å at noen nedenfor skrev d , så jeg tenkte kanskje det var ett gruppenavn.. sååårrriii heheheheh ;)  Haha stilig hus da, du hadde passa godt inn der ;)

snoflak:
tøff jente med bein i nesa!
også er du kjempepen[:)]

talata: du virker som ei kjempealright og morsom dame å være venn med.
også signaturen(e) du har legger jeg alltid merke til. digger dem, hihi[:D]

jeg er lite på generelt, men får da noen inntrykk likevel[:D]

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

snoflak:
tøff jente med bein i nesa!
også er du kjempepen[:)]

talata: du virker som ei kjempealright og morsom dame å være venn med.
også signaturen(e) du har legger jeg alltid merke til. digger dem, hihi[:D]

jeg er lite på generelt, men får da noen inntrykk likevel[:D]

Oi, tusen hjertelig takk, så snill du er som gir meg komplimenter da :D Jeg har ikke sett så mye til deg her inne da jeg for det meste henger på generell, men nydelig flotte barn hadde du hvertfall, og ser ut til å være ei riktig så flott dame selv :D

Syns du virke snille, fornuftige, løyen, omtenksomme ovenfor andre mennesker og DYR, og så virke det som du e ei gode mor som forgude ongen din.

Har ikkje fått någen negative inntrykk!

Synes du virker kjempekoselig!
Ei sånn jeg godt kunne tenkt meg å bli kjent med! [:D]

ORIGINAL: Niiiitah87

Syns du virke snille, fornuftige, løyen, omtenksomme ovenfor andre mennesker og DYR, og så virke det som du e ei gode mor som forgude ongen din.

Har ikkje fått någen negative inntrykk!

Takk, det var utrolig kjekt å høre at du har fått ett sånt godt inntrykk av meg då :D Du virke og som ei dama me bein i nasen som viiirkelig iche bryr deg om ka folk sunst om deg, du gjør ting på din måte og du får det godt t for deg ;) Du tar ein diskusjon på strage arm å står for det du meine, du kan krangle når du føle for d å så e du temmelig løyen og t tider ;) Og så har du ein vanvittig nydelige gutt !! :D

ORIGINAL: Nullenusken

signerer deg[:D][:D]

ORIGINAL: Nullenusken

Åhh tusen takk, så koos :D Er bare å sende PM det så er jeg 99% av tiden veldig pratesyk hehehe ;)

For en kjeeempekoselig tråd.. Nå føler jeg meg bra jenter, dere har fått meg til å smile fra øre til øre nå.. hadde ikke øra stått der så hadde gliset gått helt rundt !!! ;) Er så kjekt å få slike oppmuntringer i en tøff tid, tusen takk allesammen !!! :D

Back
Topp