Inntektsopplysningsskjema...

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har arbeidsgiver sendt inn dette for dere, eller har dere gjort det selv?
 
Skal også få arb.giver til å gjøre det. Føler meg ikke helt trygg på at det blir rett dersom jeg skal gjøre det selv:)
 
Arbeidsgiver, men jeg har bedt arbeidsgiver om å gjøre det

Jeg trodde det gikk automatisk, jeg, men da jeg sendte søknaden informerte jeg sjefen om at jeg trengte å få bekreftet når jeg skulle ha ferie, og inntektsopplysningsskjemaet. Så fikk jeg beskjed fra nav om at de ikke hadde fått det inn, og da jeg spurte sjefen om det var sendt sa han at han ikke hadde hørt noe fra nav. Så bare jeg som fikk påminnelse selv om jeg hadde valgt at arbeidsgiver skulle sende det inn. Men håper det blir ordnet innen fristen nå da. :p
 
Arbeidsgiver sendte inn her etter at de hadde mottatt permisjonssøknad fra meg.
 
Siden det er arbeidsgiver som skal fylle det ut så må de sende.
 
Arbeidsgiver:) jobber i kommunen og der måtte jeg fylle ut et eget skjema til dem med mange av de samme opplysningene som nav skulle ha. Arbeidsgiver får ingen purring av nav, så til syvende og sist er det vi som arbeidstakere som har "ansvar" for at opplysningene blir sendt inn:p
 
Siden det er arbeidsgiver som skal fylle det ut så må de sende.

Tror ikke de må sende det, kan få dem til å fylle ut og så sende det inn selv. For sammen med påminnelsen nav sendte meg, var det en sånn forside til nav til skanning. :p
 
Arbeidsgiver, spurte om de kunne sende det inn, så da gjorde ho på lønnskontoret det :)
 
Jeg maste på lønnskontoret til de sendte inn hehe... Spurte sjefen på forhånd hvem som skulle sende det inn :)
 
Tror ikke de må sende det, kan få dem til å fylle ut og så sende det inn selv. For sammen med påminnelsen nav sendte meg, var det en sånn forside til nav til skanning. :p
Hun som skal fylle det ut, er ikke på jobb mer enn noen ganger i måneden :eek: så kan ikke spørre om det er sendt heller :(
 
Litt spesiell situasjon for meg; har sjefer over meg, men som jeg ikke jobber sammen med. Og jeg er daglig leder og dermed litt "min egen sjef". Tok bare kontakt med regnskapsføreren (som har litt sånn halvveis sjefsrolle) også fylte vi ut skjemaet sammen. Leverte det selv sammen med søknaden min :)
 
Tydeligvis er den sendt inn :)
 
Jeg har fått brev i posten fra nav om at de ikke har fått den ennå og at jeg må sende den inn innen så så mange uker. Men sjefen min sier at den er sendt inn :( jeg får ringe nav å dobbeltsjekke om et par dager, kanskje de har fått den da..
 
Jeg har fått brev i posten fra nav om at de ikke har fått den ennå og at jeg må sende den inn innen så så mange uker. Men sjefen min sier at den er sendt inn :( jeg får ringe nav å dobbeltsjekke om et par dager, kanskje de har fått den da..
Samme skjedde med meg. Jeg gikk så inn på Nav.no og der stod det at de hadde mottatt den samme dagen som de sendte ut purrebrev. To dager etter var søknaden ferdigbehandlet :) Jeg ringte til nav og dobbelsjekket just in case da.
 
Back
Topp