Inntektsopplysninger?

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Er det bare meg eller er det ganske vanskelig å søke om foreldrepenger? Hvor finner jeg skjemaet for inntektsopplysningene som jeg skal sende inn? Arbeidsgiver skal jo sende inn inntektsskjema, og det er jo noe annet!? Gjør det sammen med min arbeidsgiver, men synes skjemaene er forvirrende alle sammen. Må vente til mandag så jeg får gjort det sammen med en fra nav, så jeg vet alt blir riktig..

Det er ikke så lett med alle de skjemaene nei. Jeg har regnskapsfører for jeg er selvstendig næringsdrivende. Så det var veldig fint at hun bare fylte ut alt der ☺

Du og arbeidsgiver må avtale hvem av dere som skal sende inn inntektsopplysningsskjema. Det er mest vanlig at arbeidsgiver gjør dette.

Sykelønn på min arbeidsplass (jobber i IA bedrift) gjør dette for meg.

Det er ikke så lett med alle de skjemaene nei. Jeg har regnskapsfører for jeg er selvstendig næringsdrivende. Så det var veldig fint at hun bare fylte ut alt der ☺
Må kaste meg på deg jeg... Hva slags dokumentasjon sender du inn?synes det er avansert når det er enk foretak.

Vi sender inn selvangivelsen, næringsoppgaven og så skrev hun ut et skjema for lønnsopplysninger som hun fylte ut og skrev under på.

Back
Topp