Inntekten her inne pr fam?

ORIGINAL: Nullenusken

Skulle gjerne visst hva slags jobber dere har, dere som tjener så mye......
Jeg tjener skammelig lite, og har nå byttet jobb, og har gått grådig NED i lønn [:'(]
Har heldigvis en mann som tjener brukbart.....
Håper på bedre lønn når jeg får meg litt utdanning osv!

sambo tjener nesten over 800000 alene så kommer min på 270000...(han jobber i forsvaret) er ofte på jobb i mnd vis i strekk, så jeg vil si han har gjort seg fortjent til de kronene..

Bør du også legge inn et alternat i 700.000 og oppover. Nå er siste 600.000-700.000 og det er ikke unormalt at to personer tilsammen over 700.000. Vi tjener litt over 800.000 

ORIGINAL: Labambie

Her var det jaggu mange som tjente godt! Hehe! Alltid her inne når det er snakk om penger lurer jeg på om det er tilfelle at faktisk så mange tjener så godt.. Maaange på over 600.000-700.000. Da har man det godt! [:)]

Godt mulig vi burde ha ein romsleg økonomi, men sjølv om vi har rundt 700 000 kr i bruttoinntekt, så ser vi jammen ikkje mykje til dei pengane[:-] Med huslån, billån og ikkje minst, studielån ([&o][:-][:o]) forsvinn pengane fort, gitt.

Kan ikke stemme, men vi har ca 1 000 000

Vi tjener mellom 500.000-600.000 med utgangspunkt i fjorårets selvangivelse[;)]

Ca 900 000[8|]

Vi har godt over 700.000 tilsammen enda jeg er student. Jobber ved siden av studiene da. Synes ikke vi har noe for mye heller, men vi er gode på pengebruk da.

Jeg trykte feil...

Vi lever av bare 1 inntekt nå og har mellom 400 000- 500 000 kr i året

ORIGINAL: *Joha*

ORIGINAL: Labambie

Her var det jaggu mange som tjente godt! Hehe! Alltid her inne når det er snakk om penger lurer jeg på om det er tilfelle at faktisk så mange tjener så godt.. Maaange på over 600.000-700.000. Da har man det godt! [:)]

Godt mulig vi burde ha ein romsleg økonomi, men sjølv om vi har rundt 700 000 kr i bruttoinntekt, så ser vi jammen ikkje mykje til dei pengane[:-] Med huslån, billån og ikkje minst, studielån ([&o][:-][:o]) forsvinn pengane fort, gitt.

sign dette, sitter ikke igjen med så altfor mye nei! klarer oss greit, men har ikke penger i hue og ræva og er nødt til å prioritere og planlegge nøye. er stor forskjell på hvor og hvordan man bor også.  

mer...

ORIGINAL: Sebastians`mamma

mer...

Vi har mer en pollen, men føler ikke vi har såååå mye penger.
Man lever som regel etter den inntekten man har, man legger seg fort vaner

Vi hadde rundt 900 000 i 2008.
Men da jobbet samboeren min lite, (han har reise jobb, men har nesten ikke vært på reise.. hehe) , og jeg jobbet halve året bare som vikar, med litt lavere lønn enn ellers.

Mer

Jeg jobber ikke, så har kun inntekten til mannen min. blir enda mer når jeg begynner å jobbe.

Mannen min er forresten maskinist på fiskebåt, så inntekten varierer fra år til år. Hadde ett godt år i 2008[:D]

hadde 1,3 mill samlet i forfjor, litt mindre i fjor siden eg var i permisjon da..

så du mangle noe avstemningsalternativer[8D][8D]

Krysser for 600000 - 700000.., men vi tjener over 700000,- til sammen..[:D]

Vi har vel i overkant av 6500000 nå, og da går jeg på dagpenger for øyeblikket. (66 % av mine permisjonspenger 80%). Så synes ikke 700000 er så mye samlet egentlig...

ORIGINAL: Marolita

Vi har vel i overkant av 6500000 nå, og da går jeg på dagpenger for øyeblikket. (66 % av mine permisjonspenger 80%). Så synes ikke 700000 er så mye samlet egentlig...

en 0 for mye kanskje[8D] Hvis ikke, så lurer jeg på hva dere jobber som[:D]

Back
Topp