Vår lille er en utfordring. Hver kveld bruker vi timesvis på legging. Hver kveld står han ved sengen å griner så svetten siler, hyperventilere provoserer frem brekninger og spyr til slutt. Bruker på det meste opptil fem timer på legging. Har prøvd og stå over sengen og legge ham ned hver gang han reiser seg, ferber metoden å gå inn hvert 2 og femte min, vuggin, trøst, snakke, ikke snakke... Har fast kveldsrituale siden han var 6 mnd og begynte og sove rundt. Grøt bading, stell, flaske med melk, sang og kos, eventuelt en bok og så begynner hele grinekonserten. Han sover to hviler på dagen. En på 45 min og en på ca 1-1,5 time. Har snakket med helsestasjonen og de hadde ikke så mye flere gode råd en en søvngruppe som praktiserer ferber fem min metode som vi har prøvd uten å lykkes. Han han ikke sove i sengen på dagtid. Vi er utslitt og fortvilet. Skal vi bare gi opp å håpe det ordner seg selv en gang i fremtiden? Han hviler ikke etter kl 3 og legger seg syv. Har noen noe håp til meg? Hilsen sliten mor