Innsovingsproblem

puusen

Forumet er livet
Gutten vår på 21mnd sliter med å sovne på kveldene. Vi har prøvd alle klokkeslett, med og uten dagsdupp, variert tid på duppen, u name it!

Vi legger han klokka 7 og da er han trøtt. Legger vi han før nekter han å sove, legger vi han senere er han overtrøtt. Han legger seg selv i senga og drar over dyna, men så får han ikke sove. Ligger der å ser rundt seg. Lukker øya noen ganger,men sovner ikke. Ligger alltid sånn 1-1 1/2 time.

Noen som har hatt det sånn?
Tips?

Skriker han da? =)

Vi sleit med snuppa også. Men hun gråt så jeg kunne ikke la henne ligge heller. Til slutt samlet jeg alle krefter og la henne, sang og gikk ut. Så begynte hun å gråte og klage... gikk inn, trøsta og gikk ut. Holdt på i en mnd så var det stopp og hun fant roen selv. Da var jeg temmelig sliten. Lot henne klage litt, men var snar inn hvis hun begynte å gråte. var ikke sånn at vi merka gradvis bedring. En dag slutta hun bare å knø og klage.

ORIGINAL: Mamalou

Vi sleit med snuppa også. Men hun gråt så jeg kunne ikke la henne ligge heller. Til slutt samlet jeg alle krefter og la henne, sang og gikk ut. Så begynte hun å gråte og klage... gikk inn, trøsta og gikk ut. Holdt på i en mnd så var det stopp og hun fant roen selv. Da var jeg temmelig sliten. Lot henne klage litt, men var snar inn hvis hun begynte å gråte. var ikke sånn at vi merka gradvis bedring. En dag slutta hun bare å knø og klage.

Ferber metoden?

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Skriker han da? =)

gjorde det før,
men om vi legger han til "riktig" tid skriker han ikke, han er trøtt og vil legge seg....

jeg kunne ikke la henne ligge heller. Til slutt samlet jeg alle krefter og la henne, sang og gikk ut. Så begynte hun å gråte og klage... gikk inn, trøsta og gikk ut. Holdt på i en mnd så var det stopp og hun fant roen selv. Da var jeg temmelig sliten. Lot henne klage litt, men var snar inn hvis hun begynte å gråte. var ikke sånn at vi merka gradvis bedring. En dag slutta hun bare å knø og klage.

ORIGINAL: Mamalou

Ferber metoden?

Nei, det er ikke Ferber.

ORIGINAL: puusen

Skriker han da? =)

gjorde det før,
men om vi legger han til "riktig" tid skriker han ikke, han er trøtt og vil legge seg....

Har holdt på med det samme her.. Så lenge han ikke er altfor trøtt om morgenen så har jeg latt han få lov til å ligge våken. Som regel ligger han bare rolig og koser seg virker det som. Virker ikke som han blir plaget av det selv, og da tenker jeg at det er greit.

Back
Topp