innskrivningsamtale ?

Jeg har hatt ultralyder jo... Men ikke samtale med føden ang innskrivning
Jeg mente at jeg har aldri hatt innskrivingssamtale :D Skjønner at den var litt uklar

Fikk også brev om innskrivningssamtale neste uke. Hadde det med 1.mann også. Bor i kristiansand.

er dette vanlig ? hvordan får man dette ? ringer føden til oss, eller er det noe vi må ordne selv ?

lest litt rundt på forskjellige termingrupper at det er flere som får dette..så bare lurer på hva er dette ?
Hei! Sniker fra mai her☺️ De har såvidt jeg vet ikke innskrivingssamtale i Tønsberg, jrg hadde ikke det sist i allefall. derimot så skal du ha fått et skjema fra jordmor eller i posten som du skal fylle ut og levere til fødeavdelingen før uke 18, det er som en søknad om fødeplass + du fyller ut info om allergier o.l. ☺️

Var på dette på tirsdag. Omvisning og innskriving med jordmor. Snakket om alt som nevnt over, og skrev ned ønsker for fødselen. Fikk info om hva vi burde ha med osv ;) Veldig kjekt! Fikk timen da jeg var der til OUL.

Hei! Sniker fra mai her☺️ De har såvidt jeg vet ikke innskrivingssamtale i Tønsberg, jrg hadde ikke det sist i allefall. derimot så skal du ha fått et skjema fra jordmor eller i posten som du skal fylle ut og levere til fødeavdelingen før uke 18, det er som en søknad om fødeplass + du fyller ut info om allergier o.l. ☺️
snakket med dem i dag :) fikk time til gjennomgang på føden også en liten samtale med jordmor i ca 30 min...

Vi har ikke det her så lenge en ikke skal settes i gang eller ha ks så det er nok som alt annet forskjellig fra sykehus til sykehus :)

Sniker fra feb. Legen eller jordmor som ordner det. Det er på sykehuset. Rundt uke 36. De spør Om allergier, tidligere fødsler, bekymringer , adresse, pappaen til babyen osv. Og du får muligheten til å ta opp ting hvis du vil det.

Er bare for at de ikke skal mase Om alle disse spørsmålene på føden når du har rier liksom :p

Her fyller man ut et skjema og leverer ved OUL om slikt. Ingen samtale eller noe etterpå.

Vi har bare vært på en halvtimes omvisning og fikk forklart fremgangen i ting :) føler det roet ned både meg og mannen!

Back
Topp