Jeg mente at jeg har aldri hatt innskrivingssamtale Skjønner at den var litt uklarJeg har hatt ultralyder jo... Men ikke samtale med føden ang innskrivning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mente at jeg har aldri hatt innskrivingssamtale Skjønner at den var litt uklarJeg har hatt ultralyder jo... Men ikke samtale med føden ang innskrivning
Åja hahaJeg mente at jeg har aldri hatt innskrivingssamtale Skjønner at den var litt uklar
Hei! Sniker fra mai her De har såvidt jeg vet ikke innskrivingssamtale i Tønsberg, jrg hadde ikke det sist i allefall. derimot så skal du ha fått et skjema fra jordmor eller i posten som du skal fylle ut og levere til fødeavdelingen før uke 18, det er som en søknad om fødeplass + du fyller ut info om allergier o.l.er dette vanlig ? hvordan får man dette ? ringer føden til oss, eller er det noe vi må ordne selv ?
lest litt rundt på forskjellige termingrupper at det er flere som får dette..så bare lurer på hva er dette ?
snakket med dem i dag fikk time til gjennomgang på føden også en liten samtale med jordmor i ca 30 min...Hei! Sniker fra mai her De har såvidt jeg vet ikke innskrivingssamtale i Tønsberg, jrg hadde ikke det sist i allefall. derimot så skal du ha fått et skjema fra jordmor eller i posten som du skal fylle ut og levere til fødeavdelingen før uke 18, det er som en søknad om fødeplass + du fyller ut info om allergier o.l.
Åja, så bra da!! Var på omvisning sist, det er jo litt koselig å være innom å titte da!!snakket med dem i dag fikk time til gjennomgang på føden også en liten samtale med jordmor i ca 30 min...
ja føler meg må det når det er første gang heehÅja, så bra da!! Var på omvisning sist, det er jo litt koselig å være innom å titte da!!
Sniker fra feb. Legen eller jordmor som ordner det. Det er på sykehuset. Rundt uke 36. De spør Om allergier, tidligere fødsler, bekymringer , adresse, pappaen til babyen osv. Og du får muligheten til å ta opp ting hvis du vil det.
Er bare for at de ikke skal mase Om alle disse spørsmålene på føden når du har rier liksom