Gjør alle det? og hva skjer under innskrivingen? har lest et sted at det skjer et par uker før fødsel men jeg har ikke blitt innkalt på noen måte (mulig fordi jeg byttet sykehus under svangerskapet fordi vi flyttet) bør jeg ringe og be om det el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var også i Arendal for en del uker siden. Tror de har litt ekstra å spørre om da man kommer i kategori Arendal eller Kristiansand. For min del fikk jeg grønt lys på alt og møtte min drømmejordmor, så håper hun er på vakt når baby melder sin ankomst, bare synd jeg ikke husker navnet hennesJeg var for ca 2 uker siden, i Arendal. Vet ikke om det er likt over hele landet. Sjekket egentlig bare at alle opplysningene stemmer (røyk, alkohol, sykdommer og hele den remsa de spør om på ordinær ultralyd også.) Også fikk jeg en omvisning på føden siden jeg ikke har sett det førvar der vel maks 20 minutt
Så gøy at du også hører til ArendalJeg var også i Arendal for en del uker siden. Tror de har litt ekstra å spørre om da man kommer i kategori Arendal eller Kristiansand. For min del fikk jeg grønt lys på alt og møtte min drømmejordmor, så håper hun er på vakt når baby melder sin ankomst, bare synd jeg ikke husker navnet hennes
Får håpe det. Aner ikke hvor mange jordmødre som jobber der. Får bare krysse for at hun har vakt daSå gøy at du også hører til ArendalJeg fikk også grønt lys som ho kalte det
Du får prøve å beskrive ho til de du møter på når du skal inn på føden, det er veldig godt mulig at de skjønner hvem du spør etter
![]()
Jeg var også i Arendal for en del uker siden. Tror de har litt ekstra å spørre om da man kommer i kategori Arendal eller Kristiansand. For min del fikk jeg grønt lys på alt og møtte min drømmejordmor, så håper hun er på vakt når baby melder sin ankomst, bare synd jeg ikke husker navnet hennes