Innskriving

De hadde journalskriving på SAB (Sykehuset Asker og Bærum) i 2005 når jeg fikk Noah, men dette tilbudet har de nå fjernet fra SAB. Skal skrive en "ønskeliste" istedet som jeg tar med meg sammen med alle de andre papirene [:)]

på haukeland e det ikkje rutine.. fikk beskjed om å ta med alle papirene når eg skal føde.. for å si det sånn tror eg det e enklere for de og[8D] 

Jeg sa til jordmor at jeg ikke gadd reise en time for å komme på sykehus for å fylle ut noen papir som de ikke ser på en gang når du kommer inn for å føde[8|] 
Så jeg fylte ut papirene hjemme og leverte de hos jordmor[:)]
Og svangerskapspapirene har vi jo med uansett når vi skal inn å føde....

De gjør det ikke her i hønefoss heller. Skal bare ta med helsekortet når jeg kommer. Ellers så har de svære mapper på alle som skal føde på sykehuset. [:)]

ORIGINAL: .lillevims

ORIGINAL: Babbs

[:D]

Har time 5. mai klokka 20:30 jeg....

Har du fått tid du? Når var det du ringte bort da? Jeg ringte for omtrent 4 uker siden og da var det ingenting ledig... [8|] Og her ligger journalen enda, og jeg har termin om 3 uker - 3.mai...

Skal føde på SUS, Stavanger UniversitetsSykehus.
Fikk først ark av jordmor om å ringe selv når en var i uke 30 og bestille, men gangen etter sa hun at det var skrekkelig ventetid på dette og jeg måtte bare ringe med en gang, var da i uke 24 eller noe i den duren.

Og da var dette første og omtrent eneste ledige timen før jeg skulle føde.....

Litt snodig å måtte ringe såååå lenge før....

Back
Topp