Innskrevet

BflyW

Elsker forumet
Da er jeg innskrevet på sykehuset, og er sent hjem på permisjon til i morgen tidlig. Regner med å ha Amaya i armene innen lunch, om alt går greit.....

Det har blitt laaaang dag i dag! Det tok 3 timer inne på sykehuset, hvorav vi satt å ventet på legen i over 1 time.

På veien hjem stoppet vi innom Mille og hilste på Emma Linnea. Jeg stjal henne litt, og hun forsvant jo nesten i armene mine! Jenta er jo så liten! Herregud så nyyydelig! Vakker var hun.....

Oi så spennende. Tenk en dag til du blir mamma....hva skal du gjøre denne siste dagen? Masse lykke til.

hva skal du gjøre denne siste dagen?

Har tenkt til å rydde nå... det er ikke så ille her (bedre enn det er til vanlig), men jeg har lyst til at det skal være strøkent når jeg kommer tilbake (Lykke til... gubben skal jo være en del hjemme de dagene....)

Ellers skal jeg prøve å få tiden til å gå fort, og PRØVE å sove i natt!
Jeg kan spise frem til 22.00 og drikke vann frem til 24.00.

Ønsker deg masse lykke til!!! Dette blir så spennende!! Gleder meg til å få høre hvordan det har gått!

Ønska deg masse løkka tell i mårra!
gleda me på dine vegne!!

Lykke til, håper alt går bra. Missuner deg litt, men er ikke lenge igjen å vente på meg heller nå.[:)]

Å eg ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å få høyre korleis det har gått og se bilder av den lille jenta di!!

Tusen takk for alle lykkeønskninger.
Jeg er mentalt instilt på å bli på sykehuset til søndag... håper jeg er hjemme igjen da... med masse bilder!

lykke til!!!
snart har du babyen din i armene... din heldigris[;)][;)]

Hiver meg på her og ønsker deg masse lykke til i morgen[:)][:)][:)] Heldigris du som snart har en liten goklump i armene.........og hvet du hva jeg gleder meg sånn til????? Bebylukten den er jo bare sååååååå deilig[:D]
Håper du får sove godt i natt og glede meg til å få se bilder, og høre hvordan det har gått.
*KLEM*

Tusen takk alle sammen!
Jeg fikk faktisk sove! Helt utrolig, ikke sant?

Nå drar jeg om 30 min, og så blir det spennende å se om det er jeg eller Tackoma som vinner racet om å være først [:D]

Back
Topp