Innsko til sykehuset

Hvilken ville dere gått for? :)

  • Svart sandal

    Votes: 9 60,0%
  • Rød esparadillos i skinn

    Votes: 6 40,0%

  • Antall som har svart
    15

Hyllrose

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg har ikke innesko, så tenkte å bestille noen siden rikshospitalet anbefaler å ha med.
Ser etter noen rimelige nå, og har falt på to mulige.

Den ene er en enkel svart sandal til 250kr, den andre er esparadillos med semsket skinn, satt ned fra 500 til 225kr.

Det gjør selvfølgelig ikke noe at de gjerne kan brukes ute etter tiden på sykehuset heller.
sandal1.jpg sandal11.jpg sandal2.jpg sandal22.jpg
 
Null erfaring med sandaler, da jeg selv bare har erfaring med slippers. Veldig greit å bare kunne trø i/ ut av slippersene uten å måtte kneppe/ hjelpe de på når man går ut av senga/ rommet :)
 
Null erfaring med sandaler, da jeg selv bare har erfaring med slippers. Veldig greit å bare kunne trø i/ ut av slippersene uten å måtte kneppe/ hjelpe de på når man går ut av senga/ rommet :)
Jeg vil absolutt ikke ha slippers, så det er derfor jeg ikke har valgt det :happy: Takler ikke sko som ikke sitter ordentlig bak helen.
 
Kjøp de som du tenker er enklest å få brukt i sommer. :) jeg skal ha birchenstocks på sykehuset, pluss noen urgamle, stygge, hawaianas til fellesdusjen, de skal rett og slett kastes etterpå, siden de er så slitte :)
 
Sniker.
Om du ikke skal ha med to par innesko, anbefaler jeg på det sterkeste å finne innesko du også kan bruke i dusjen :)
 
Eg har tenkt å ha eit par slippers til bruk i dusjen og Birkenstock til bruk ellers. Birkenstock er kjempegod å gå med, kostar gjerne litt å kjøpe, men veldig god investering syns eg. Eg og hata egentlig sko som ikkje sit fast på hælen, men Birkenstock funka for meg likevel :)
 
Jeg vil absolutt ikke ha slippers, så det er derfor jeg ikke har valgt det :happy: Takler ikke sko som ikke sitter ordentlig bak helen.
Da skjønner jeg! Ville valgt de du ønsker deg mest da, og som du tror vil være best på føttene! ❤️
 
Jeg skal bruke 12 år gamle crocs :laughing002:yuck:

Fåglarna vet hva man tramper i på sykehuset så de skoene skal kastes når jeg kommer hjem. Praktiske siden de kan dusjes med også
 
Sniker.
Om du ikke skal ha med to par innesko, anbefaler jeg på det sterkeste å finne innesko du også kan bruke i dusjen :)
Hm, det har jeg ikke tenkt på. Brukte aldri sko i dusjen sist, var jo helt nyvasket og fint der.. Men burde kanskje tenke på det.
 
Hm, det har jeg ikke tenkt på. Brukte aldri sko i dusjen sist, var jo helt nyvasket og fint der.. Men burde kanskje tenke på det.
Jeg syntes det var ålreit :) nå ble jeg satt igang og måtte dele rom på barsel med en annen (i påvente av aktiv fødsel) og da var det i hvert fall veldig greit :)
 
Jeg syntes det var ålreit :) nå ble jeg satt igang og måtte dele rom på barsel med en annen (i påvente av aktiv fødsel) og da var det i hvert fall veldig greit :)
Ja, det skjønner jeg godt. Har ikke delt rom med noen før. Kom inn midt i fødsel, og hatt enerom på barsel, eller vært på barselhotell :)
 
Vil også slenge meg på og anbefale sko som tåler dusjing. Gjerne også overflatespriting. Er MYE bakterier på sykehusgulv :arghh:

En ting til som kan være verdt å tenke på, er at det er ikke sikkert vi får lov til å gå rundt noe særlig mye etter fødsel. Forhåpentligvis har unntakstilstanden rundt Covid-19 roet deg litt, men det er en sjanse for at det fremdeles vil være strenge tiltak. Ingen henting av mat selv, eller rusling i gangene. Kusina mi fødte nylig og hun fikk ikke forlate rommet sitt for å gå på do engang uten å ringe etter personalet...

Forhåpentligvis har ting som sagt roet seg, men det er ikke sikkert du får gått så mye i de skoene
 
Eg har eit par sko som eg skal hiva, så takk for påminnelsen :) desse skoa har eg brukt veldig masse! Og pga hevelse i beina og lett å få seg oppi er desse ganske bra! Dei eg har er noko ALA dei på bilde. Men fra sketchers. 4CB4E915-3F1F-4738-9E43-4BC25DBB28D7.png
 
Vil også slenge meg på og anbefale sko som tåler dusjing. Gjerne også overflatespriting. Er MYE bakterier på sykehusgulv :arghh:

En ting til som kan være verdt å tenke på, er at det er ikke sikkert vi får lov til å gå rundt noe særlig mye etter fødsel. Forhåpentligvis har unntakstilstanden rundt Covid-19 roet deg litt, men det er en sjanse for at det fremdeles vil være strenge tiltak. Ingen henting av mat selv, eller rusling i gangene. Kusina mi fødte nylig og hun fikk ikke forlate rommet sitt for å gå på do engang uten å ringe etter personalet...

Forhåpentligvis har ting som sagt roet seg, men det er ikke sikkert du får gått så mye i de skoene
Regner ikke med det blir mye gåing rundt nei. Bare inne på hotellrommet ☺️
 
Jeg tar med sko som kan sprites/klores etterpå. De bør tåle vann og en solid vask. Spesielt i disse tider. Og som noen over nevner så er deg greit å kunne bruke de i dusjen.

Jeg tar med Crocs. :p
 
Jeg har kjøpt tøfler med for til å bruke inne også slipperser til å ha i dusjen.
Forberedt på å måtte kaste begge dela etter fødsel og det er helt greit evnt.
 
Back
Topp