Innsiden ut

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har dere sett den? Vesla og jeg så den i dag, og jeg syns den var fantastisk fin! Og så morsom, herregud. Gråt både av latter og av det triste. Sterk for en mamma, og så lett å relatere seg til. Anbefales veldig! :D

Nei har ikke sett den ennå, men frøkna har lyst til å se den. Så tenkte å prøve å få sett den snart :)

Hvor kan man se den da ? :)

Har så lyst til å ta med femåringen her på den! Men har lovet henne Karsten og Petra. Må nok bli begge deler :)

Var å så den sist helg med jenta på snart 10..var en hit det ;D

Jeg hadde tenkt å ta med eldste på fem, men lurer på om det blir for komplisert for treåringen.. Stemmer det??

Den er NYDELIG!!!! Fantastisk skildrinh av et barns tanker, følelser og reaksjoner.. Sterk, morsom, søt og ikke minst tabkevekkende!!!! Anbefales!!

Har sett den, både jeg og jentungen likte den. Er barna for småe, så kan det nok være litt vanskelig å forstå at hele handlingen foregår oppi hodet på karakterene.

Jeg hadde tenkt å ta med eldste på fem, men lurer på om det blir for komplisert for treåringen.. Stemmer det??

Tror det er nok slapstick til at de yngre også syns det er ok ;)

Hvis treåringen orker å følge med så lenge, er det mange nok morsomme fjes og situasjoner til at det ikke gjør så mye om noe av handling en er uforståelig.

Tiåringen vår elsker den, og mannen bak meg tørket tårene.

Har dere sett den? Vesla og jeg så den i dag, og jeg syns den var fantastisk fin! Og så morsom, herregud. Gråt både av latter og av det triste. Sterk for en mamma, og så lett å relatere seg til. Anbefales veldig! :D
Sett den;) artig film.
Ville hatt en bedre slutt eneste;)

Back
Topp