Innsetting!

Tøysa

Elsker forumet
Beklager å måtte holde dere så lenge på pinebenken, men kom meg ikke på nett før nå. Ble først litt skuffa over antall befruktede egg, siden vi fikk ut hele 22 egg i går. Men det var 6 som hadde blitt befruktet normalt, og det er to mer enn sist og vi er egentlig veldig fornøyd med det da!!! [:D]

Og ikke minst var blodprøven min bra, og jeg får innsetting i mårra kl. 13.50! [:D][:D][:D] Veldig glad for det! Alt gikk så fint denne gangen!

Formen min er fin, men kjenner jeg har litt luft i magen, og bittelitt støl/ sliten i magen... er vel normalt etter å ha tatt ut 22 egg eller? Trenger ikke bety overstimulering fordi? Satser på at det går fint jeg! Eller bør jeg nevne det i morgen før innsetting? Formen ellers er fin! Har vært ute å gått tur i dag til og med. Håper virkelig de plukker ut gullegget til oss! [:)]

Tenk at du er ruger i mårgen før kl14! Ska tenke masse masse på dej og klaaaaart d e gulllllegge som blir sett inn!
6 egg d e da bra d! D blir 5søsken av d![:D][:D] Heheheheeee.....

Masse masse lykke t i mårga da!!!!

Dette blir bra!! [:D] 6 befruktede egg er slett ikke dårlig Tøysa [;)] Tenk at etter imorgen er du ruger! [:D][:D] Hurra!

wow, 22 egg ja, det var litt det. Håper gullegget er blandt de befruktede da, masse lykke til [:D][:D][:D]

Er inne og sniker litt jeg, har ventet i spenning i hele dag [:)] Så bra at blodprøvene er fine og at det blir innsetting i morgen [:)][:)] Krysser fingrene for at de plukker ut gullegget til deg [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Dette blir bra!! [:D] 6 befruktede egg er slett ikke dårlig Tøysa [;)] Tenk at etter imorgen er du ruger! [:D][:D] Hurra!

Signerer.

6 egg!!!! Det er jo fantastisk da.. det er jo maaaange egg!! hihi.. kjempe digg..

Lykke til i morra håper gullegget skal settes inn og posetiv test om 14-15 dager[:D] 

Nå er du snart ruger!! Syns klokka gikk fryktelig sent nå i grunn [8D] Lykke til med innsetting i dag! [;)]

Masse lykke til,nå ruger du snart på gull egget;)))

Tusen takk!!! [:)][:)][:)]

Godt å lese at flere har vært litt støl i magen også! Skal fortelle dem om det, men håper veldig de vil sette inn gullegget likevel. Er litt oppblåst også, men satser virkelig på å bli ruger i dag! Får ikke oppdatert dere før jeg er hjemme i 22 tida i kveld. Har lang busstur på meg etter innsettinga.

Vi tastes! [:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper gullegget nå er på plass og at bussturen hjemover går smertefritt! Lykke til med rugeperioden du har foran deg! - Forhåpentligvis en periode som varer i minst åtte måneder til! [:)][;)]

Signerer denne jeg [:)] Er så spent, så spent!

sign[;)]

Dette høres bra ut, for å være ærlig hadde jeg ikke regnet med at alle hadde blitt befrukta, det er ganske vanlig når det er så mange egg som blir tatt ut.

Så det med at du er øm, tenker at det bare er etter uttaket, overstimulering kommer vel senere dersom eggstokkene fylles opp med væske...er det ikke slik det er montro....er litt sliten idag så jeg er ikke helt konsentrert.

ORIGINAL: ElinR

kjempebra med 6 befrukta da, masse lykke til med innsetting i morra[:D][:D][:D][:D]

Da er jeg ruger!!! [:)][:)][:)][:)]

Og d på et egg som legene syntes så veldig bra ut! [:D] Det var firedelt ved innsetting i dag. Dette blir spennende! I tillegg fikk vi to egg på frys, de også så veldig bra ut. Dessverre var de tre siste ikke gode nok for nedfrysning, men nå satser vi på at egget i magen fester seg! [:)]

Back
Topp