Innsetting i morgen

Rosa på ball

Glad i forumet
Ja, da fikk jeg vite at 4 av 7 egg hadde blitt befruktet og skal til innsetting i morgen kl 13. Merkelig følelse dette - føler meg nesten for rolig nå...[8|]

Takk og takk det samme[:)]

Merket du noe til innsettingen??

Så flott då[:)][:)] 

Det får man tåle[:)] Gikk jo så bra på uttaket i går, så jeg antar at det kommer til å gå bra i morgen også jeg - til det motsatte er bevist[:)]

Så bra.
Imorra er du ruger.

Ja, det er rett og slett litt absurd å tenke på at i morgen på denne tiden er det noe i magen min som KAN vokse..[:)] Sprøtt!!!!!!!

For meg så har insettingene vært mer en kiling på en måte, men jeg hadde en veldig flink lege også som ar veldig lett på hånden i Porsgrunn.

Men så flott da, nå kan du bare slappe av og kose deg, for insetting blir det i morgen, det er vel et egg du for lov til å sette inn, eller?

Så bra[:)] Da kan det hende du får noen på frys å da!

Masse lykke til!

Så utrolig bra rosa på ball, da har du kanskje noen på frys i morgen og da[:)] Innsettingen var ikke ille. Var akkurat når han fikk røret med egget på den plassen det skulle settes jeg synes det var litt ubehagelig, men absolutt ikke vondt. Ja, tenk i morgen er du faktisk ruger. Husker selv jeg syntes det var helt surrealistisk. Masse masse lykke til!! Sarahklemmer[:)]

Twinanne: Antar det blir 1 egg inn ja.. Spurte om det i går og som de sa, dette ble avgjort i morgen og det var de som bestemte.

Vi har snakket litt om det og kan godt tenke oss å sette inn 2 hvis mulig, håper egentlig vi får dette. Men, det kommer jo an på både kvalitet og alder ++. Min samboer er 41 og jeg er 35, håper de synes vi faller inn under gruppen som får lov. Men, er innstilt på 1 så får vi se[:)] Kan jo være det bare er 1 som har delt seg nok også, men krysser fingrene for bra deling og 2 på frys og 2 inn[:)]

Back
Topp