Innsett??

Littlå

Glad i forumet
Hvor lang tid tar det sånn ca ??[8|]

ca 15-20min samtale om div skjema, sykemelding osv... ligge ca 5min før påkledning

Hmm.. husker ikke helt jeg.. [8|] Lurer på om selve innsettet tar ca 10 min, med vasking osv.. Også skal du jo ligge litt etterpå, tror jeg lå i 20 minutter.. Ikke helt sikkert, men ca 30 minutter tror jeg vi var på klinikken..

Aha. oki. De skajemaene tok vi når vi var på UL. Sammen med sykemelding.
Så da er det nok fort gjort[;)]
Spennende uke dette her.

ORIGINAL: småsmurf

Fort gjort det, 15 min kanskje? Ikke ligging etterpå her ihvertfall..

Samme her. Inn på rommet, av med kleda, opp i stolen, spriking med beina, inn med egget, *lysglimt* (luftboble med egget i) på ul-skjermen og vips ferdig! Hehe. Gikk fort, og etter det var satt inn var det bare å reise hjem igjen. Låg ikke noe etterpå..

ORIGINAL: Littlå

Aha. oki. De skajemaene tok vi når vi var på UL. Sammen med sykemelding.
Så da er det nok fort gjort[;)]
Spennende uke dette her.

Husk bekreftelse for behandling[:)]

Det var gjort på et blunk[:D] 5 min i stolen og 5 min for å få alle papirene etterpå[:)] 10 min altså[8D] Rett i bilen og kjørte hjem[:)]

hva slags papirer er det snakk om?

ORIGINAL: Serene

husk å ha halvfull blære før du skal sette inn egg!!!!
det går fort ned med buksa opp i stolen sprik med bena inn med staven og vips så er du ruger på med klærne også hjem og ruge i 9mnd helst[;)] men selvfølgelig det som tar lengst tid er de 14 dagene som jeg kaller for helvetes ukene....

Hvorfor skal man ha halvfull blære ved innsetting? det fikk ikke jeg beskjed om[&:]

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: Serene

husk å ha halvfull blære før du skal sette inn egg!!!!
det går fort ned med buksa opp i stolen sprik med bena inn med staven og vips så er du ruger på med klærne også hjem og ruge i 9mnd helst[;)] men selvfølgelig det som tar lengst tid er de 14 dagene som jeg kaller for helvetes ukene....

Hvorfor skal man ha halvfull blære ved innsetting? det fikk ikke jeg beskjed om[&:]

det er ikke noe must, men gjør det ofte lettere å sette på plass egget[:)]

Back
Topp