Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Her ser eg at det blir gjort forskjellig. Har aldri testa meg eggel. før ifb m innsett. Er det stortsett dei offentlige så gjere eller er det varrierande fra klinikk til klinikk?
Eg har ein ul der dei seier kva dag eg skal ta ut, Allerede då er det bestemt kva dag eg skal setta inn.![]()
Ok, hadde fryseforsøk eg óg, men tok aldri nokon el testaDet er forskjell på innsett ved ferskforsøk (hvor man har uttak) og fryseforsøk[emoji4] trådstarter skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, da må man finne eggløsning hjemme! Og så settes egg inn på ulike dager, avhengig av antall dager egget er dyrket, samt at det er ulike rutiner ved de ulike klinikkene hvor mange dager etter positivt EL-test man setter inn[emoji5]
Ok, hadde fryseforsøk eg óg, men tok aldri nokon el testa![]()
Ja eg leste ikkje fyst at d stod fryseforsøk, men såg det når du skreiv dDa hadde du kanskje styrt syklus med progynova eller estradotplaster?[emoji5] trodde du hadde ferskforsøk siden du skrev at du tok ut og da var det allerede bestemt når du skulle ha innsett[emoji5]
Ja eg leste ikkje fyst at d stod fryseforsøk, men såg det når du skreiv dhadde naturlig syklus på frys sist
og baby blei det!
![]()
Om du skal bruke progesteronstøtte så vil det ikke bli helt avgjørende når EL var da, for da manipulerer du jo kroppen uansett.![]()
Åå? Hvordan? [emoji848] Kan ingenting om dette [emoji28]
Fordi hovedsakelig er det jo progesteron som er kroppens signal om at eggløsning har vært. Den folikkelen som slipper et egg starter med en gang å lage progesteron. Det er sånn livmoren får beskjed om å gjøre seg klar til å ta i mot et egg. I dagene etter eggløsning øker gradvis progesteronnivået. Så om du tilfører progesteron så manipulerer du signalene.![]()
Åå, forstår forstår! Så da har det kanskje ikke så mye å si da at egget blir satt inn før det egentlig skal? Som i mitt tilfelle blir to dager før om jeg ringer inn første positive test
Jeg kan ikke nok om timing av innsett i forhold til LH-topp og progesteronstøtte til å si noe helt sikkert, men jeg tror nok ikke det.
Klinikken vet jo hva de gjør. Vi må stole på dem.