Innsett i morgen :-D

kokosnøtta

Glad i forumet
Ringte riksen nå. 20 egg var det visst i går, ikke 19.

16 av disse var modne og 12 er befruktet og av god kvalitet.. er det virkelig mulig?? Bortimot ny rekord sa hun:-p

Innsett i morgen. Og de resterende havner på frys. Hurra :-D

Jeg gleder meg til å ruuuuuuge :-D

Ringte riksen nå. 20 egg var det visst i går, ikke 19.

16 av disse var modne og 12 er befruktet og av god kvalitet.. er det virkelig mulig?? Bortimot ny rekord sa hun:-p

Innsett i morgen. Og de resterende havner på frys. Hurra :-D

Jeg gleder meg til å ruuuuuuge :-D
Wow, så utrolig gøy da :-)
Lykke til med innsetting og ruging!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det noen som kan fortelle hva som skjer under innsett? Er det som en vanlig kontroll hvor du går rett inn og setter deg i stolen? Eller er det mer som uttak hvor du er på et annet rom først?

Mannen min kan mest sannsynlig ikke bli med, så en venninne har sagt hun kan. Kan hun være med helt inn?

Er samme prosedyre som ved uttak, bare ikke ubehagelig eller vondt :-)
Spør sykepleieren om venninnen din kan bli med inn. Det går helt sikkert fint!

Er samme prosedyre som ved uttak, bare ikke ubehagelig eller vondt :-)
Spør sykepleieren om venninnen din kan bli med inn. Det går helt sikkert fint!

Takk for svar. Glad for å høre at det ikke er vondt:-) Ja, skal spørre i morgen. Godt å ha venninner som kan bli med <3

Wow! Fantastisk resultat! :) Husk å møte med full blære, hvertfall fikk jeg beskjed om det, så de bedre ser hvor livmora er :) De fører et plastkateter opp gjennom livmorhalsen og til livmora, så "plopp" setter de inn egget, du får se på en skjerm. Ingen smerter :) Lykke til!

-iPhone appen-

Wow! Fantastisk resultat! :) Husk å møte med full blære, hvertfall fikk jeg beskjed om det, så de bedre ser hvor livmora er :) De fører et plastkateter opp gjennom livmorhalsen og til livmora, så "plopp" setter de inn egget, du får se på en skjerm. Ingen smerter :) Lykke til!

-iPhone appen-

Ja, hun sa at jeg ikke måtte tisse de siste 30-60 min før innsett. Så jeg håper jeg ikke blir like nervøs som jeg var før uttaket. Tisset jo i ett sett:-P og like mye hver gang. Haha

Takk <3

Back
Topp