Innsett i Mai :)

Da har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det da:) Så får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett:)

Krysser fingerene for at du får satt inn gullegget i morgen <3

Takk for svar jenter! :) Hadde glemt den info-brosjyren vi fikk på forsamtalen.... Da vet vi hva vi har å forholde oss til.

Da har klinikken ringt! Det var 4 egg som var befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40. Vi ble først litt skuffet, men hun forklarte at det var mange poser som ble tømt der ikke alle eggene var modne. Så det er jo forståelig det da:) Så får vi bare håpe at det ihvertfall overlever ett egg til i morgen slik at det blir innsett:)

4 er jo kjempebra! :)
Du trenger bare ett gull-egg ;)
Det blir nok innsett skal du se, gleder meg til å høre i morgen!

Det er lov å bli litt skuffet først. Skjønner det! Da håper vi på ett, og krysser litt ekstraekstra for to :D

Ja, jeg synes jeg har lest at damer her inne har fått telefon også. Men hun bioingeniøren vi snakket med sa at de brukte ikke å ringe. Men lovte at de skulle ringe om det ikke ble noe da, så vi skulle slippe å kjøre 6 timer for ingenting. Men det betyr jo fortsatt at jeg ikke kan puste før etter de har gått hjem fra jobb.

Håper du slapp å høre noe i alle fall :) Syns de kunne ringt deg uansett.

Ovitrelle 500 mikrogram satt kl. 21:00 :) noen flere?

Hurra! :) Nå nærmer du deg! :D

Jeg er hakk i hæl. Skal på kontroll torsdag så får vi håpe de finner egg og kan sette meg opp til uttak snart

Jeg kjenner at jeg synes det er dårlig gjort at St Olavs ikke ringer om kvalitet og befruktning av eggene. De sa intet nytt er godt nytt, men de kan jo ringe helt til klokken 14.30 eller 15.00, så hvordan kan de tro at man klarer å slappe av før den tid?
Samme svar æ å.hadd insett 11 mai æ

Da ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt

Da ble det ingen innsett her :'( Bare to av eggene ble befruktet, men de hadde ikke utviklet seg normalt

Uff! Sender en klem til deg! Ringte de nå i morgest med de nyhetene eller?

Neiiiiii!!!!!! :'( Så utrolig leit å høre. Er så redd for at det samme skal skje her. Uff, nå synes jeg så synd på deg. Det er så vondt når man liksom ikke får kommet videre. Sender deg en stor trøsteklem. ❤

Last edited:
Takk jenter :( dette er tett på det værste jeg har opplevd :(

Åh :( Kjempetrist beskjed. Huff, jeg skjønner at du fikk deg en skikkelig knekk nå... Sender deg gode tanker<3 Håper du har god støtte rundt deg.

Takk <3 Venter på at legen skal ringe, så vi får høre veien videre og når neste forsøk blir. Men regner med at det blir ikke før etter sommerferien. Og det føles sinnsykt lenge til.

Back
Topp