Oppdatering etter dagens UL: Blodprøvene viste ti-ganger så store verdier siden sist og Dr. Pavel var fornøyd! :-D Så var det UL. Maaaaaange egg!! Men størrelsen varierte veldig. Han målte og telte, målte og telte. Leeenge... Etter undersøkelsen ble han helt stille. 2 minutter som føltes som en evighet. Tittet på papirene, skrev ned, klusset ut, skrev på nytt. Uten å si et ord.. Mannen min og jeg tittet på hverandre. Hva skjer nå?! En sykepleier kom inn. Setter seg forsiktig ned. Så sier legen at det var ikke så mange store eggposer, men det var et par fine. Han må tenke litt til.. Så sier han at han er redd for å overstimulere meg da de andre eggene kan komme fort etter. Og tenker litt til... Tilslutt bestemmer han seg, vi går for uttak fredag !

Lettelse, men samtidig litt skuffet over antall egg. Men som flere har sagt før; vi trenger bare ett Gullegg

Nå er jeg spent! Eneste er at det muuuuligens blir TESA også, så nå har mannen min litt å gruble på også ;-) men krysser fingrene for at han slipper det