Innsett i Mai :)

Fikk telefon at det forløpig var seks som var befrukta.skikkelig nervepirrende å sitte og vente på telefon altså. Håper alle også er gode til imorra, hadde vært supert å fått noen på frys i tilegg, spesielt siden dette er siste forsøk i offentlig men det aller viktigste er at dette er å få satt inn egg som vil være der! :love2 Må jo også ta blodprøve og Ul for å få innsett da. Men trur formen er grei nok, ganske oppblåst og øm da men satser på det går greit! Mye som skal klaffe i en slik prosess gitt:nailbiting:

Gratulerer med 6 befruktet :D

Kjempebra! 6 er jo maaange! Flott resultat. *heiaheia*
Vil du sette inn to siden det er det siste forsøket? Eller blir det "bare" ett?
Takk takk! ja blir nok at vi setter inn to, har forsåvidt satt inn to de andre gangene også da det bare har vært to egg igjen på innsettsdagen og et av de ikke kunne fryses begge gangene.. er nok derfor jeg litt ekstra spent siden vi "bare" har hatt igjen to til innsettsdagen, til tross for endel egg..
Satse på at mai måneder en super måned er for alle oss her inne:)

Takk takk! ja blir nok at vi setter inn to, har forsåvidt satt inn to de andre gangene også da det bare har vært to egg igjen på innsettsdagen og et av de ikke kunne fryses begge gangene.. er nok derfor jeg litt ekstra spent siden vi "bare" har hatt igjen to til innsettsdagen, til tross for endel egg..
Satse på at mai måneder en super måned er for alle oss her inne:)
Krysser alt jeg kan! :-D Måtte det bli maaaaaange Gullegg <3 Hvor tilhører du igjen?

melder meg inn her jeg også :D
sprøytedag 7 idag! vært på ul og sett ca 10 egg som var mellom 10 og 12 mm..
skal fortsette på bemfola 225 ie frem til torsdag og ny ul fredag :)

hvor store var eggposene deres på dag 7?
håper virkelig på uttak mandag :D fikk iallefall beskjed om st.olavsbesøk i neste uke :D

har hatt et avbrutt forsøk tidligere i år.. ble understmulert og avbrøt etter 15 sprøytedager.
har denne gangen fått flere og større eggposer enn på 15 dager sist, så det lover bra :)

lykke til alle sammen :D

melder meg inn her jeg også :D
sprøytedag 7 idag! vært på ul og sett ca 10 egg som var mellom 10 og 12 mm..
skal fortsette på bemfola 225 ie frem til torsdag og ny ul fredag :)

hvor store var eggposene deres på dag 7?
håper virkelig på uttak mandag :D fikk iallefall beskjed om st.olavsbesøk i neste uke :D

har hatt et avbrutt forsøk tidligere i år.. ble understmulert og avbrøt etter 15 sprøytedager.
har denne gangen fått flere og større eggposer enn på 15 dager sist, så det lover bra :)

lykke til alle sammen :D
Velkommen :-D
Hos meg på dag 7 var de ikke sååå store og spurte heller ikke. Dag 10 spurte mannen min hvor store de var, og de største var 12-13. Har måttet oppjustere dosen min 2 ganger. Ny UL kontroll i dag på dag 12. Og muligens uttak i fredag om de har vokst :-D
Gått på Puregon 100 IE, 150 IE og 225 IE så langt.

Ja, jeg er helt ekstremt lettet:D Jeg fikk rekvisisjon til blodprøve 26. mai, men jeg tenker at onsdag om to uker burde vel svaret være klart? Så da sier jeg 20. mai heller:-)

Ja, jeg håper det!! Legen sa at det er ingenting jeg kan gjøre nå, annet enn å vente. Likevel er jeg allerede bekymret for å gjøre noe galt:rolleyes:
Litt frustrerende å ikke kunne gjøre noe annet enn å vente, dagene hår så ufattelig sakte, er på Rugedag 6 og fremdeles en uke og en dag til jeg får lov til å teste.. Vi får bare krysse fingrene og gjøre hyggelige ting i rugeperioden :) jeg ble så glad for at egget ditt hadde overlevd!

Litt frustrerende å ikke kunne gjøre noe annet enn å vente, dagene hår så ufattelig sakte, er på Rugedag 6 og fremdeles en uke og en dag til jeg får lov til å teste.. Vi får bare krysse fingrene og gjøre hyggelige ting i rugeperioden :) jeg ble så glad for at egget ditt hadde overlevd!
Tusen takk❤️❤️

Takk for det!
Alle seks hadde overlevd:happy: blodprøve og ultralyd var grei! så da ble det innsett av to veldig fine egg og fire på frys! Veldig fornøyde!!!!:)

Hører forresten til i Porsgrunn. Du da?Hvor tilhører du igjen?
Gratulerer! Så bra :-) Hører til Rikshospitalet her :-)

Oppdatering etter dagens UL: Blodprøvene viste ti-ganger så store verdier siden sist og Dr. Pavel var fornøyd! :-D Så var det UL. Maaaaaange egg!! Men størrelsen varierte veldig. Han målte og telte, målte og telte. Leeenge... Etter undersøkelsen ble han helt stille. 2 minutter som føltes som en evighet. Tittet på papirene, skrev ned, klusset ut, skrev på nytt. Uten å si et ord.. Mannen min og jeg tittet på hverandre. Hva skjer nå?! En sykepleier kom inn. Setter seg forsiktig ned. Så sier legen at det var ikke så mange store eggposer, men det var et par fine. Han må tenke litt til.. Så sier han at han er redd for å overstimulere meg da de andre eggene kan komme fort etter. Og tenker litt til... Tilslutt bestemmer han seg, vi går for uttak fredag ! :-) :-) Lettelse, men samtidig litt skuffet over antall egg. Men som flere har sagt før; vi trenger bare ett Gullegg :-) Nå er jeg spent! Eneste er at det muuuuligens blir TESA også, så nå har mannen min litt å gruble på også ;-) men krysser fingrene for at han slipper det :-)

Back
Topp