Velkommen!
Spennende dette her. Håper det klaffer for dere på første forsøk![]()
Takk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen!
Spennende dette her. Håper det klaffer for dere på første forsøk![]()
VelkommenJeg har innsett i mai ♡
Så spennende! Lang og første (ICSI) her ogSkal ha lang. Mitt første ivf![]()
Hvor lenge må du gå på spray? Jeg starter på den i morgen og skal bruke den i 4 uker.Så spennende! Lang og første (ICSI) her og![]()
Hvor lenge må du gå på spray? Jeg starter på den i morgen og skal bruke den i 4 uker.
Hvor lenge må du gå på spray? Jeg starter på den i morgen og skal bruke den i 4 uker.
Jeg er på dag 20 i morgen og starter sprayen da. Jeg skal inn på kontroll den 29 april og begynner da på sprøytene dagen etter. Fikk beskjed på tlf at jeg sikker skal ha ut og innsetting av egg blir da i uke 20. Det må det jo i grunne bli så lenge man går på sprøytene i 8-10 dager. Synes hele opplegget egentlig bare er forvirrende!Når jeg regner på det så er det 8 uker fra mens-start til innsett. Men man starter vel ikke på nesespray før dag 21?
Jeg er på dag 20 i morgen og starter sprayen da. Jeg skal inn på kontroll den 29 april og begynner da på sprøytene dagen etter. Fikk beskjed på tlf at jeg sikker skal ha ut og innsetting av egg blir da i uke 20. Det må det jo i grunne bli så lenge man går på sprøytene i 8-10 dager. Synes hele opplegget egentlig bare er forvirrende!
Ja stemmer det.Opplegget mitt varer i 6 uker (med medisiner) Fra uke 14 til uke 20. Mulig det er stor pågang der oppe rundt den tiden jeg skal inn. Men som en sa til meg her inne så var det vanlig å bruke spray i 4 uker før jeg begynner på sprøytene.Fort regna (jeg er dårlig i matte...) så ser det ut til at du har 9 uker fra mens-start til innsett. Så da tror jeg du går på nesespray 1 uke lenger enn meg.
Jeg blir også skikkelig forvirra av alt dette her...
Legen på forsamtalen sa at opplegget varte 1 mnd tilsammen, da burde det vært 2-3 uker nesespray og 1-2 uker sprøyter?
Du får 4 uker nesespray og 2 uker nesespray.
Men som jeg har lest ett annet sted her så kan man gå ganske lenge på spray uten at det gjør noe og at de tilpasser oss etter når de har tid å ta oss inn med lengden på neseprayinga.
Ja stemmer det.Opplegget mitt varer i 6 uker (med medisiner) Fra uke 14 til uke 20. Mulig det er stor pågang der oppe rundt den tiden jeg skal inn. Men som en sa til meg her inne så var det vanlig å bruke spray i 4 uker før jeg begynner på sprøytene.
Da var første dosen tatt. Ikke noe særlig god smak + jeg tror jeg fikk dobbel dose i ene neseboret heheØvelse gjør mester
![]()
Det går fint. Smaken plager meg ikke, men har en del bivirkninger. De er ikke uutholdelig så det går fint. Er på dag 3 nå så har langt igjen endaHvordan går det nå? Fortsatt vond smak? Håper du slipper mye bivirkninger.
Jeg venter mensen på lørdag og skal ringe inn da, men håper egentlig på ett lite pp27 mirakel nå før ICSI prosessen starter. Håpe håpe![]()
Vente på mensen er som å se maling tørke. HeheMen hvor ble det av mensen? Skulle fått den i går... Vente vente vente... Vil ringe Riksen og komme i gang![]()
Vente på mensen er som å se maling tørke. HeheDu må prøve omvendt psykologi. Så skal du se den kommer. Hehe
![]()
En ting som alltid fungerer på meg når jeg venter på mensen er å ta en g.test. Slår aldri feil... heheFortsatt ingen mens... Kanskje jeg ender opp i Juni istedetfor Mai?
Hvordan går det med dere andre?![]()