Innsett i Mai :)

Blir nok mai på meg også. Venter på mensen nå.. så det blir det å sette igang med nesespray og hele pakken rett over påske. 3. ICSI på oss, så håper virkelig på positivt resultat denne gangen!

Alle gode ting er 3 :)
Denne gangen blir det full klaff og ett stort positivt testresultat <3
Sender masse babystøv til deg :)

Blir uttak på meg i mai, mens innsettet skal forhåpentligvis komme i juni/juli :)
Dette er det mest spennende forsøket jeg har hatt :) 28+21 p-piller igjen til sprøytestart :D

Blir uttak på meg i mai, mens innsettet skal forhåpentligvis komme i juni/juli :)
Dette er det mest spennende forsøket jeg har hatt :) 28+21 p-piller igjen til sprøytestart :D

Velkommen! :)

Hvorfor blir innsettet så lenge etter uttaket?

Blir veldig spennende ja, håper på full klaff! :)

Takk :)

Fordi at etter alle forsøkene har legen kommet frem til at kroppen min støter fra seg egg(ene) når jeg går på medisin. Så eventuelle egg som blir tatt ut dyrkes til blasto før det fryses ned. Så er det bare og vente en mnd eller to, sånn at all medisin er ute, så begynne innsett :)
Har lite egg også, derfor går jeg på p-piller i 3 mnd for å slippe EL, sånn at alt av egg holder seg i eggstokkene. Går også på et mannlig hormon (DHEA), et såkalt "sexhormon", haha, for å gjøre eggene sterkere. Dette er veldig lite prøvd ut, men har veldig god statistikk på de som har prøvd det i utlandet :)

Takk :)

Fordi at etter alle forsøkene har legen kommet frem til at kroppen min støter fra seg egg(ene) når jeg går på medisin. Så eventuelle egg som blir tatt ut dyrkes til blasto før det fryses ned. Så er det bare og vente en mnd eller to, sånn at all medisin er ute, så begynne innsett :)
Har lite egg også, derfor går jeg på p-piller i 3 mnd for å slippe EL, sånn at alt av egg holder seg i eggstokkene. Går også på et mannlig hormon (DHEA), et såkalt "sexhormon", haha, for å gjøre eggene sterkere. Dette er veldig lite prøvd ut, men har veldig god statistikk på de som har prøvd det i utlandet :)
Husker jeg leste den tråden der du fortalte om dette. Jeg er så sykt spent på forsøket ditt. Mine egg overlever heller ikke etter innsett selv om de sier eggene er bra og livmora er toppen. Kanskje jeg skal spørre legen med en gang...

Skal i gang med kort regime i april. Så regner med insett blir i mai. Krysser fingre og tær!!!! sist forsøk i januar så har venta leeeeenge :grumpy:

Skal i gang med kort regime i april. Så regner med insett blir i mai. Krysser fingre og tær!!!! sist forsøk i januar så har venta leeeeenge :grumpy:
Lykke til! Tiden går sakte når man venter. Hehe:)

Kjedelig med så lang ventetid! Hvorfor har det blitt sånn?

Jeg skal også ha kort regime, og håper oppstarten blir i april:-)

Kjedelig med så lang ventetid! Hvorfor har det blitt sånn?

Jeg skal også ha kort regime, og håper oppstarten blir i april:)

Fordi de holder på å flytte avd på UNN. Regner med de snart er ferdigflyttet nå :)

Kanskje vi møtes der da!:D De er ferdigflyttet over påske. Fikk brev fra dem i dag, så de jobber med papirarbeid i flyttingen. Men det går ikke an å ringe dem før 7. april.
Ja, kanskje d :happy:

Jeg tar meg selv stadig i å tenke at "jøss, nå er det leeeenge siden jeg har hatt mensen altså, kan den ikke komme snart da?!" Og så ser jeg på kalenderen og ser det ikke er før ca. 4. April.

Det er ikke ofte jeg venter på mensen, stort sett syns jeg den kommer for ofte ;)

Men nå er det bare litt over 1 uke igjen! Yay!! :)

Har de åpen telefon på Riksen i påsken eller må jeg vente til første arb.dag (7.apr) før jeg får gitt dem beskjed?
Og jeg håper ikke det har noe å si om de ikke får beskjed før 3-4 dager etter mensen er kommet?

Da hører jeg også til her inne :) Gleder meg til å følge dere alle sammen. Har lest postene her, og håper naturligvis på gode resultater for oss alle. Mitt første forsøk dette, kort protokoll.
Velkommen!
Spennende dette her. Håper det klaffer for dere på første forsøk :)

Back
Topp