Så flott! GratulererKlarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521
Måtte det vare hele veien denne gang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott! GratulererKlarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521
Tusen takk, alle sammen!Så flott! Gratulerer![]()
Ååå nei!Blenda hvite tester her, så er nok bare å vente på tr! Åå, så dritt altså!!
Klarte ikke la være, hadde så god følelse, så jeg testet i dag etter innsett av frys forrige fredag!
Vis vedlegget 160521
Blenda hvite tester her, så er nok bare å vente på tr! Åå, så dritt altså!!
Så kjedelig knask. God trøsteklem til deg
Offffff, så kjipt! Føler med deg!Rugedag 10 og negativ test..så magefølelsen min stemmernok denne gangen ogtester igjen på tirsdag. Alltid fått positiv utslag på denne dagen tidligere forsøk, så ikke mye håp igjen her.
Vis vedlegget 160849
Herregud! 2,5 år tok det! Jeg gråter og skjelver om hverandre. Både jeg og kjæresten sto å gråt når vi så testen![]()
Tusen takk! Utrolig leit at du ikke følger over i oktober-gruppenGratulerer så masse![]()
Vis vedlegget 160849
Herregud! 2,5 år tok det! Jeg gråter og skjelver om hverandre. Både jeg og kjæresten sto å gråt når vi så testen![]()
Vis vedlegget 160849
Vis vedlegget 160849