Innsett i april

Sikkert greit med test-forbud. Jeg har test-forbud fram til kr.himmelfartsdag. Det virker så utrolig lenge til, i dag er set bare rugedag 2... Mannen ville egentlig vente tre uker fra uttak, men det sa jeg at han bare kunne glemme :) er litt usikker på om jeg tror det skal gå, er jo så mange som prøver mange ganger, og jeg har jo aldri fått en pos test noen gang. Men i dag skal jeg være sammen med en venninne i finværet, så skal prøve å få tankene bort og bare kose meg :) krysser fingrene for testen din i morgen!!
Der var det jo ingen tvil! :-)

Jeg har fått mange positive tester de sist to årene. Så gruer meg til å få en evt positiv test nå, for det blir enda verre å miste en spire en å ikke så en positiv ttest

Men du får ingen baby uten positiv test :) Du må gjennom de nervepirrende ukene, men denne gangen skal spiren klore seg fast. Klem!

Fikk denne nå, kan ikke tro det. Fantastisk og skummelt på en gang. image.jpg

Rugedag 13. Bildet er tatt etter ca 40 min.
Har trua :) <3
ImageUploadedByBV Forum1430632029.077870.jpg

Ja, det er helt utrolig, kan liksom ikke forstå det helt. Null symptomer, hvordan føler du deg?
Deilig deilig følelse :)
Jeg er litt kvalm innimellom, og vondt i puppene (spesielt om kvelden når jeg legger meg på siden (?!)). Ellers kanskje litt murringer i magen. Ikke mye å skrive symptom-bok om ;)
4 gang jeg er gravid, og tenker dette er lykkeegget :D

Håper på fint hcgtall imrg for oss begge, men husk at hvis den skylle være lav så kan masse ha skjedd siden torsd! Må begge ta en test til for å kontrollere stigning :)))

Deilig deilig følelse :)
Jeg er litt kvalm innimellom, og vondt i puppene (spesielt om kvelden når jeg legger meg på siden (?!)). Ellers kanskje litt murringer i magen. Ikke mye å skrive symptom-bok om ;)
4 gang jeg er gravid, og tenker dette er lykkeegget :D

Håper på fint hcgtall imrg for oss begge, men husk at hvis den skylle være lav så kan masse ha skjedd siden torsd! Må begge ta en test til for å kontrollere stigning :)))

Ja, denne gangen skal det sitte helt til januar!

Så gøy å se at flere har fått positive tester! jeg ville bare ønske dere alle sammen lykke til! jeg er selv gravid i uke 15 (ICSI forsøk) , ingen symptomer, forutenom trøtthet, ikke engang ømme pupper, så ingen tegn trenger ikke å være noe negativt mye, mye lykke til til alle sammen!

Gratulerer masse begge to. Så gøy at vi er noen stykker som et blitt gravide i april :) gøy å kunne følge flere. Håper på gode svar på blodprøven i morra, så det synker litt mer inn. Er helt uvirkelig.

I natt våknet mannen meg og lurte på om jeg kunne skru ned tempen på "bolleovnen". Jeg pleier alltid å være veldig varm av meg. Men nå et jeg på kanten til å koke :P

Gratulerer til alle med positiv test. Jeg hadde planer om å være med i positiv test klubben.
Har alltid fått positive tester på 9 DPO. Men i dag er mine helt negative.
Har veldig dårlig følelse denne gangen.

Gratulerer til alle med positiv test. Jeg hadde planer om å være med i positiv test klubben.

tusen takk! :) Jeg fikk svak strek på rugedag 8. Hvis man regner i dpo vil det tilsvare 10 dpo (hvis man regner eggløsningsdagen som uttaksdagen). Rugedag 7 (9 dpo) hadde jeg helt blenda test, så jeg ble veldig overrasket da streken plutselig dukket opp dagen etter. Så ikke gi opp håpet ennå! tvi tvi, heier på deg :)

og jeg regner innsett som rugedag 0.

Oki jeg fikk beskjed om rugedag 1 på innsett dagen. da er jeg bare rugedag 6, men 9 DPO. Blir ikke klok på dette med rugedager og dpo. Siden befruktningen skjedde på 0 DPO, eller EL dagen
ja, har forstått at folk teller litt forskjellig. Er fortsatt tidlig, så ikke mist håpet helt :-)

Back
Topp