Innsett i april

Tåkelur

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Da går det mot vårt første fryseforsøk, om alt går som det skal i uke 16. Endelig et tidsperspektiv. Veldig spent og samtidig redd for at ingen av de to vi har på frys overlever.
Andre som får april som sin måned?

Masse lykke til! :)

Hjertens lykke til :) :) :)

Håper jeg kommer inn her når jeg skal ringe inn mens rundt 8. mars :)

Men jeg aner ikke hvor lang tid ting tar...

Blir vårt første forsøk.

Hei!

Tilhører også april. Blir vårt første forsøk. Starter med Synarela neste uke. Er herlig at vi endelig skal igang, MEN er veldig spent på hvordan det kommer til å bli, og hvordan jeg kommer til å reagere på alle medisinene... Har allerede begynt å drømme om egg.. :-)

Jeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?

Jeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?
Jeg hører til Riksen. Skal ha et fryseforsøk. Håper dere lykkes med litt hjelp!

Riksen her, langt regime.
Håper du kommer i mål med litt hjelp :)

Håper at jeg kan bli m her i April, venter på utblødning etter MA nå og satser på jeg får mens igjen da i April :)

Så leit å høre at du mistet, håper du får komme igang så snart som mulig :-)

Ullevål her, med nedregulering først. Håper spiren vil sitte hele veien for dere denne gangen :-)

Takk for så koselige meldinger! :) Vi skulle opprinnelig være på riksen, men etter masse kluss og at søknaden vår ble borte inne hos Rikshospitalet to ganger valgte vi å bytte over til st Olavs... Skal begynne på kort regime første uken i april (hvis mensen kommer som vanlig), og er superhappy for å slippe spray!

Bo i november og MA nå sliter på kroppen, men vi har likevel bestemt oss for kjøre på et nytt forsøk. Legen på sykehuset anbefalte oss også sterkt prøve igjen.
Fikk menstruasjonen igjen etter 5 uker sist, så da blir det oppstart av 300 IE Puregon rett over påske. Skal denne gangen ha kort regime, så da regner jeg med at det blir April klubben på meg :)

Hører til IVF klinikken Oslo og skal ha kort regime.

Endelig kan jeg gå inn i en av disse "innsett"-gruppene :) Regner med at det blir innsett i slutten av april, skal i gang med spray 17.mars, tjoho! Kontroll på Ullevål 14.april :)

Så bra du kom med!

Back
Topp