Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hører til Riksen. Skal ha et fryseforsøk. Håper dere lykkes med litt hjelp!Jeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?
Jeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?
Håper at jeg kan bli m her i April, venter på utblødning etter MA nå og satser på jeg får mens igjen da i April![]()
Ullevål her, med nedregulering først. Håper spiren vil sitte hele veien for dere denne gangenJeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?
Jeg skal også i gang med IVF i april! Har ikke problemer med å bli gravid selv, men klarer dessverre ikke å forbli det så lenge av gangen og håper at IVF/ICSI skal gi ønsket resultat! Har hatt et privat IVF-forsøk mens vi stod i kø i det offentlige, men det endte også i en kjemisk graviditet... Hvilken klinikk hører dere til og skal dere ha kort/langt regime?
Endelig kan jeg gå inn i en av disse "innsett"-gruppeneRegner med at det blir innsett i slutten av april, skal i gang med spray 17.mars, tjoho! Kontroll på Ullevål 14.april
![]()