Innsett etter overstimulering

Le@

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Sommerfuglene
Hvor mange sykluser etter overstimulering måtte dere vente før innsett?
Hadde grad 1. Merker selv det roer seg mer og mer, og er på 5 dag etter uttak. Var på ultralyd på dag 2 og da hadde eggestokkene krympet til 7 cm, og mindre væske. Var som forventet fikk jeg beskjed om.
Tok dere noen blodprøver? Eller andre sjekker før fryseforsøk da?

Jeg fikk avbruddsblødning 13 dager etter uttak. Dermed måtte jeg gå en hel syklus, få mensen på nytt, før det ble innsett i takt med neste eggløsning. Hadde uttak 1.april, og satt inn fryst embryo 2. Juni :Heartpink
Tok ingen blodprøver, kun vanlig ul i forbindelse med fryseforsøket.

Uttak oktober. Innsett februar. Skal sies at januar krasjet med innsett i helg

Ble aldri ordentlig overstimulert, men fikk totalfrys grunnet risiko for å bli det. Fikk da beskjed om at jeg måtte ha en pausesyklus mellom, altså to blødninger før jeg fikk sette inn. Hadde derfor uttak i januar og innsett i starten av april grunnet litt forlenget pausesyklus. Jeg tipper egentlig den ble lengre grunnet alle hormonene, så det var nok greit å gi kroppen tid til å komme tilbake i vater :hilarious:

Ble aldri ordentlig overstimulert, men fikk totalfrys grunnet risiko for å bli det. Fikk da beskjed om at jeg måtte ha en pausesyklus mellom, altså to blødninger før jeg fikk sette inn. Hadde derfor uttak i januar og innsett i starten av april grunnet litt forlenget pausesyklus. Jeg tipper egentlig den ble lengre grunnet alle hormonene, så det var nok greit å gi kroppen tid til å komme tilbake i vater :hilarious:

Samme her; fikk blødning fort etter uttaket, men fikk lengre syklus syklusen etter, og innsett etter en pausesyklus.
Men jeg også var det bare med risikoen, da. Fikk 15 egg ut, så da satte de totalfrys automatisk.

Jeg ble overstimulert ved første uttak. Skulle ha en pausesyklus, men ble avbrutt hver gang etter den syklusen på grunn av cyster. Fikk satt inn 5 måneder etterpå. Men det tror jeg er unntaket altså, tror ikke det skal ta så lang tid...

takk for svar. Da regner jeg ikke med at det blir innsett før sommeren
Så greit å vite hva man kan forberede seg på

Back
Topp