Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur du kan være med og juble høyt jegSterkere strek i dag. Jubler forsiktig! Kjenner at det skjer ting inni der.![]()
Ååå så gøy!! Jeg jubler for deg å jegSterkere strek i dag. Jubler forsiktig! Kjenner at det skjer ting inni der.![]()
Dette lover jo veldig godt!!Sterkere strek i dag. Jubler forsiktig! Kjenner at det skjer ting inni der.![]()
Krysser fingrene for deg. Om det ikke går denne gangen, går det en annen - ikke gi opp!Gratulerer til alle dere som har fått positive svar!!For min egen del er jeg ikke fullt så positiv. Føler at det ikke har gått denne gangen heller. Alt det lille jeg kjenner av symptomer skyldes nok progesteron-støtten. I morgen er jeg 12 dpo, så litt for tidlig å si noe helt sikkert, men men..
Testdato på mandag, og du har gitt litt opp? Neeeei!! Det går! Det er jo evigheter til mandag (lets face it), veldig mye kan skje!God jul! Jeg har testdato på mandag. Tenkte at det var lurt å ta en test i dag om ikke annet for å se om eggløsningssprøyten er gått ut. Det har den, negativ test. Men innser nå at jeg ikke burde testet, nå er jeg overbevist om at det ikke går... Urk!
Hehe, ja jeg vet det. Logisk tankegang er flott, jobber med å lære følelsene og henge med på det! Smører meg med et nytt lag tålmodighet!Testdato på mandag, og du har gitt litt opp? Neeeei!! Det går! Det er jo evigheter til mandag (lets face it), veldig mye kan skje!
Takk for varme tanker! Ønsker deg masse lykke til videre på ferden!Uff, det var ikke den julegaven du skulle få!Håper du ikke gir opp håpet! Det kan fremdeles løse seg for dere!! Varme tanker sendes din vei
![]()
Takk for det og i like måteTakk for varme tanker! Ønsker deg masse lykke til videre på ferden!![]()
Takk! Ja, det var fantastisk! Håper nå alt går bra i tiden fremover. Skjønner du synes det virker lenge til 30. jan, men forsøk å kose deg. Mest sannsynlig går jo alt braGratulerer! Det må ha vært så godt å høre hjertelyden! Skal på UL 30. januar selv og synes det er alt for lenge å vente.
Aww så braI dag har jeg vært på ultralyd og fått se/høre et bankende hjerte!!! <3 Det er helt fantastisk!! 7 uker på vei.
Lykke til til alle dere jenter her inne, både dere som fortsatt kjemper mot målet og dere som har spire i magen! Unner alle å få oppleve dette <3
Nå håper jeg alt går bra de neste ukene!!! Ny UL om 2 uker![]()
Takk, det var helt fantastisk og uvirkelig!Aww så bravi skal på ultralyd i morgen og jeg gleder meg sykt!!! Skal bli herlig og se vidunderet/vidundera
![]()
![]()