Så dumt
Men hvis ikke tr har kommet enda så er det jo enda håp, kan jo av og til vises litt sent.
Men sender deg en god klem ❤ er så trist med negative tester, nå er det virkelig deres tur snart !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DA har jeg hatt mitt første hysterisk anfall.. Var på do i sted og da var der
Utflot med blod.. Åhh..
Dette er SÅ turbulent. No er
Det bare å be.. Om jeg begynner å blø mye osv..ser det bok ut til at det er over.. Veldig vanskelig å ikke bli hysterisk siden dette er min første gang...
Har ikke kommet noe mer no.Det er sikkert ikke noe å tenke på, men skjønner at du er redd. Huff, håper det slutter med en gang slik at du kan slappe av <3
Tusen takk for god klem!Så dumt
Men hvis ikke tr har kommet enda så er det jo enda håp, kan jo av og til vises litt sent.
Men sender deg en god klem ❤ er så trist med negative tester, nå er det virkelig deres tur snart !!
Håper inderlig at det går deres vei Bubbly!<3Tusen takk for god klem!
Kommer nok ikke til å få mensen før jeg slutter med progynova og Crinone. Skal ta blodprøve i morgen så vi er 100% sikre. Så kan jeg isåfall slutte med medisinene. Hadde vært ett mirakel for meg om den plutselig er positiv i morgen! <3
SignererHåper inderlig at det går deres vei Bubbly!<3
Enig. Sender gode tanker deres veiSignerer![]()
Så flott at du fikk se hjertet banke<3Her er det meget stille.
Men vil dele med dere at vår første UL i dag gikk flott.
Vi fikk se hjerte banke og hele pakken. Legen satte meg frem to dager. 7+4.. Hurra![]()
Her er det meget stille.
Men vil dele med dere at vår første UL i dag gikk flott.
Vi fikk se hjerte banke og hele pakken. Legen satte meg frem to dager. 7+4.. Hurra![]()