Innsett Desember <3

God morgen! Gøy at det er flere som nærmer seg uttak og innsett :) flere å følge :) Jeg er 6dp5dp i dag og tiden har virkelig aldri gått tregere. Takk og pris for at det er en del å gjøre på jobb sånn at tiden på dagen går ganske fort.

Tenker å begynne å teste på tirsdag,da er jeg jo 8dp5dt, dvs 13 dpo. Eller bør jeg vente....?

I dag skal jeg sette EL sprøyta :D wooææ nå er det faktisk ikke lenge igjen :D spent veldig spent. Men må liksom prøve å holde et lokk på forventningene :P så slipper man den skuffelsen om ikke det går og samtidig skal man også klare å være optimistisk til at dette skal gå :p :D det er til å få vondt I hodet av :P
Da er du bare en dag bak meg;) Jeg prøvde det der med å ikke håpe så mye for å ikke bli så skuffet forrige gang - tro meg det hjelper lite, blir det negativt blir det jævlig uansett... så man kan like godt kose seg med å ha masse håp og positivitet istedenfor! Selv om det er lettere sagt enn gjort det også:p Håpløst å forholde seg til dette her uansett egentlig hehe:D;)
Blir en spennende uke nå hvertfall, håper vi får både innsett og bonus i fryseren:)

God morgen! Gøy at det er flere som nærmer seg uttak og innsett :) flere å følge :) Jeg er 6dp5dp i dag og tiden har virkelig aldri gått tregere. Takk og pris for at det er en del å gjøre på jobb sånn at tiden på dagen går ganske fort.

Tenker å begynne å teste på tirsdag,da er jeg jo 8dp5dt, dvs 13 dpo. Eller bør jeg vente....?
Hvis du holder ut helt til 13dpo er du flink altså, jeg klarte ikke det forrige gang;) Jo lenger man venter jo sikrere er svaret selvfølgelig, men veldig mange vil jo få strek da hvis det er noe på gang. Så bra du klarer å holde deg litt opptatt på jobb! Masse lykke til med testingen da:)

Hvis du holder ut helt til 13dpo er du flink altså, jeg klarte ikke det forrige gang;) Jo lenger man venter jo sikrere er svaret selvfølgelig, men veldig mange vil jo få strek da hvis det er noe på gang. Så bra du klarer å holde deg litt opptatt på jobb! Masse lykke til med testingen da:)

Takk:) Da tar jeg en test på tirsdag :) Har ikke trua merker jeg. Det er vel sånn det er med mange av oss som aldri har sett det blå krysset før..

Takk:) Da tar jeg en test på tirsdag :) Har ikke trua merker jeg. Det er vel sånn det er med mange av oss som aldri har sett det blå krysset før..
Blir spennende med oppdatering på tirsdag da:) Skjønner deg godt, har aldri fått positiv jeg heller. Føles som det umulig kan gå! Men så er det jo mange som er som oss som likevel har fått det til til slutt, så håpløst er det jo ikke selv om det føles sånn<3

Klarer du å vente til 13 dpo er du flink :) Man kan ofte skimte noe da hvis den er positiv :)

Jeg hadde absolutt ikke trua den ene gangen jeg faktisk ble gravid, så håpet er ikke ute :) blir gøy å følge deg på tirsdag!!

Takk for det jenter, håper på en fin førjulsgave nå altså :)

Det værste med situasjonen som jeg syntes er at mannen så gjerne vil ha barn, og at jeg ikke har klart å gi han det.. Hans svømmere er jo topp. Håper på å kunne gi han en god nyhet og en familie til slutt :)

Hadde du noen symptomer før positiv test Bubbly?

Takk for det jenter, håper på en fin førjulsgave nå altså :)

Det værste med situasjonen som jeg syntes er at mannen så gjerne vil ha barn, og at jeg ikke har klart å gi han det.. Hans svømmere er jo topp. Håper på å kunne gi han en god nyhet og en familie til slutt :)

Hadde du noen symptomer før positiv test Bubbly?

Nei det var det som var så rart. For jeg har alltid masse "gravid-symptomer" før mensen: ømme pupper, kvalm, rar smak, ømfintlig for lukt osv osv.... Men den ene gangen jeg ble gravid så hadde jeg ingen av disse symptomene. Og det i seg selv er jo rart, men fikk meg til å tro jeg ikke var gravid. Men så var jeg det likevel! :)
Mistet desverre 4+4, men det er en annen sak da.

Nei det var det som var så rart. For jeg har alltid masse "gravid-symptomer" før mensen: ømme pupper, kvalm, rar smak, ømfintlig for lukt osv osv.... Men den ene gangen jeg ble gravid så hadde jeg ingen av disse symptomene. Og det i seg selv er jo rart, men fikk meg til å tro jeg ikke var gravid. Men så var jeg det likevel! :)
Mistet desverre 4+4, men det er en annen sak da.

Så leit å høre at du mistet... :(

jeg finner alltid også masse symptomer. Fant noen ekstra tester i skapet fra den gangen jeg pleide å teste, så lurer på om jeg skal teste i morgen
Får sove på det :)

Så leit å høre at du mistet... :(

jeg finner alltid også masse symptomer. Fant noen ekstra tester i skapet fra den gangen jeg pleide å teste, så lurer på om jeg skal teste i morgen
Får sove på det :)
Ja :( Det var skikkelig tungt :( Men dessverre er det noe som kan skje...

Spennende om du tester i morgen! :)
Hvis du har noen tester til overs, så hvorfor ikke? ;) men om den er negativ i morgen så må du ikke miste håpet, for det kan være for tidlig å få riktig svar :) Håper alt jeg kan på positiv test for deg i morgen!!! :)

Jeg tok en test idag og den er svak svak! Ser dere streken? Jeg er 7dt5dp i dag. Jeg er ikke veldig positiv, men det er det nærmeste jeg noen gang har kommet en strek iallfall :P

1e5bd16a1b8d65988b27325d760d8aba

Jeg tok en test idag og den er svak svak! Ser dere streken? Jeg er 7dt5dp i dag. Jeg er ikke veldig positiv, men det er det nærmeste jeg noen gang har kommet en strek iallfall :P

Dette ser veldig lovende ut! Jeg ser streken!! Hvisker et stort gratulerer!! :D

Nå står jeg her alene og gråter litt. Er du sikker på at det ikke kan være otrivelle???? 14 dager siden siden jeg satt sprøyta. Tar ny test i morgen ;)

Nå står jeg her alene og gråter litt. Er du sikker på at det ikke kan være otrivelle???? 14 dager siden siden jeg satt sprøyta. Tar ny test i morgen ;)
Den burde jo være ute nå! Selv om jeg ikke kan garantere det selvfølgelig, alle kropper er jo ulike. Men håper og tror det er en ekte strek<3

Den burde jo være ute nå! Selv om jeg ikke kan garantere det selvfølgelig, alle kropper er jo ulike. Men håper og tror det er en ekte strek<3

Takk for håpet du <3

Jeg venter til morgendagens test med å evt fortelle til mannen. Hans største drøm er jo å bli pappa, så vil ikke rive det vekk fra han om testen skulle være negativ i morgen. Kjøper meg en CB til i morgen jeg :-)

Har vurdert å ta en test jeg og, men tørr ikke :-S Er så redd for å bli glad eller lei meg på falske premisser.. Skal på Rikshospitalet i morgen for å ta blodprøve.. Jeg gleder og gruer meg..

Kjipeste var at en venninne fortalte meg i går at hun er 5+1 på vei. Hadde vært perfekt med 10 dager mellom termin. Men om min spire ikke sitter er jeg redd jeg ikke klarer å glede meg helt på hennes vegne.. Hun og kjæresten hatt prøvd i omtrent et kvarter (1-2 mnd). :-o Er jeg da et dårlig menneske?

Jeg ser streken:-).. Så kjekt..
Jeg har ikke turt å teste..
Sist begynte jeg å blø på dag 8,som er i morgen.. Så om jeg kommer meg forbi tirsdagen uten noe spesielt,skal jeg ta en test.
Våknet med DEN hodepinen i dag.
Men skal klare å ikke ta noe Paracet osv.. Vil ikke riske noe!
Spennende Poppi❤️
Sender en god klem

Har vurdert å ta en test jeg og, men tørr ikke :-S Er så redd for å bli glad eller lei meg på falske premisser.. Skal på Rikshospitalet i morgen for å ta blodprøve.. Jeg gleder og gruer meg..

Kjipeste var at en venninne fortalte meg i går at hun er 5+1 på vei. Hadde vært perfekt med 10 dager mellom termin. Men om min spire ikke sitter er jeg redd jeg ikke klarer å glede meg helt på hennes vegne.. Hun og kjæresten hatt prøvd i omtrent et kvarter (1-2 mnd). :-o Er jeg da et dårlig menneske?
Du er IKKE dårlig<3 Vi er mange slitere som har det akkurat sånn. Jeg banner høyt hver gang jeg får vite om ENDA en som har sneket i køen, og lar meg selv kjenne på følelsen av at det er dritt. Min beste venninne fødte noen dager før jeg fikk negativ test på første forsøk, og det var helt forferdelig. Hun rakk ikke få mensen etter pilleslutt engang før det klaffet for dem. Og det føles jo veldig urettferdig. Ville jo glede meg for dem, men det var (og er til tider fortsatt) vanskelig når man har det så vondt selv. Hvis du har fortalt henne at dere sliter og skal gjennom ting så ville jeg bare sagt på forhånd at hvis det går dårlig for deg kan det hende du ikke orker å være så tilstede for henne akkurat nå, og at du håper hun skjønner at det ikke betyr at du ikke egentlig er glad for henne. Min venninne hadde hvertfall forståelse for det:) Håper du får positiv test og kan glede deg med henne<3

Jeg ser streken:-).. Så kjekt..
Jeg har ikke turt å teste..
Sist begynte jeg å blø på dag 8,som er i morgen.. Så om jeg kommer meg forbi tirsdagen uten noe spesielt,skal jeg ta en test.
Våknet med DEN hodepinen i dag.
Men skal klare å ikke ta noe Paracet osv.. Vil ikke riske noe!
Spennende Poppi❤️
Sender en god klem
Krysser fingrene for ingen blødning og positiv test snart:) <3

Back
Topp