Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Ja, det har vi Curly <3Her sitter jeg i det ene øyeblikket å ikke tenker på det, og i neste små panikk for at egget ikke overlever eller at eggløsningstesten slår ut på en onsdag eller torsdag. For da blir forsøket utsatt til neste syklus.
I morra kommer heldigvis mannen hjem fra to uker jobbing i Stavanger. Skal bli godt å få han hjem så jeg har noen å snakke med. Jeg mistet jobben nettopp, så er hjemme hele dagen. Da blir dagene lange når han i tillegg er på reise.
Håper november går fort, at vi får Tr på besøk når hun skal, og at innsett går fint, og at vi får kjempe fin test når den tiden kommer. Vi har jo holdt følge en stund nå vi Bubbly.
Uff, vet hvor tøft det er med de tankene. At eggene må overleve, og ikke minst feste seg. At det klaffer i kalenderen osv osv... Det er normalt å tenke på hva som kan gå galt, men det vi må gjøre da er å innse at vi ikke kan gjøre noe med disse bekymringene og prøve å legge dem bort.
Så trist å ikke ha jobb... Jeg har en ganske stressende og ikke spesielt morsom jobb (den var bra til å begynne med, men utviklingen har vært dårlig), men allikevel er jeg glad jeg har en jobb å gå til. Håper du finner en ny en ganske kjapt
Vi skal komme i mål denne gangen her syns jeg. Små spirer som fester seg og utvikler seg til små prinser og prinsesser inne i magene våre