Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 forsøk alt. Skal si tiden gikk fort. Har dere fått noen på frys tidligere ? Hadde nettopp negativt forsøk nr 2. Denne gangen fikk vi et fryse egg. Om ikke det er gullegget så er vi over på siste forsøke vårt i det offentlige. Jeg ble gravid på første forsøk i april, men mistet i uke 7, da de ikke kunne se noe liv på ul'en.Blir nok innsett på meg en de første desember dagene, men uttak i november muligens. Har en forbi hver gruppe inntil videre. Synes det var nettopp at jeg meldte meg inn i "innsett i juni" gruppadet servman hvor "fort" tiden går. Tredje forsøk offentlig nå, så denne gangen SKAL det gå!!!!
![]()
Nå håper jeg bare at jeg kan begynne å blø snart, sånn at jeg slipper cytotec/utskraping på kontroll på mandag...Uff, så leit å høreSniker meg inn her jeg også! Ble gravid på første offentlige ICSI-forsøk nå i september, men fikk beskjed om at hcg dessverre var på vei nedover i går (var da 5+3)... Har fått lov til å starte med medisiner på neste mens, så det vil si innsett av ett av de tre fryseeggene våre helt i begynnelsen av desember! Og forhåpentligvis blir det en fantastisk julegave på oss!Nå håper jeg bare at jeg kan begynne å blø snart, sånn at jeg slipper cytotec/utskraping på kontroll på mandag...
Så leitSniker meg inn her jeg også! Ble gravid på første offentlige ICSI-forsøk nå i september, men fikk beskjed om at hcg dessverre var på vei nedover i går (var da 5+3)... Har fått lov til å starte med medisiner på neste mens, så det vil si innsett av ett av de tre fryseeggene våre helt i begynnelsen av desember! Og forhåpentligvis blir det en fantastisk julegave på oss!Nå håper jeg bare at jeg kan begynne å blø snart, sånn at jeg slipper cytotec/utskraping på kontroll på mandag...
Det må jo være kjempedeilig å slippe medisiner! SpennendeDa har jeg fått info om fryseforsøket. Skal ikke bruke medisiner står det. Spent på hvordan dette går![]()
Her sitter jeg i det ene øyeblikket å ikke tenker på det, og i neste små panikk for at egget ikke overlever eller at eggløsningstesten slår ut på en onsdag eller torsdag. For da blir forsøket utsatt til neste syklus.Hvordan går det med dere damer?
Jeg er så bekymret for at tanta skal bli forsinket. FF har regnet ut at jeg får desember-mensen 8 desember og da blir vel innsett av fryseegg 22. Desember. Mensen kan ikke være mer enn 1 dag forsinket hvis jeg skal ha håp om innsett før juleferien...
Men jeg skal ikke ta sorgene på forskudd. Hvis tanta kommer onsdag 4. Nov så ligger jeg godt ann. Det blir nøyaktig 4 uker (28 dager) etter sa'en. Syklusen min er normalt nærmere 30 dager så vi får se...
Prøver å fokusere på andre ting i ventetida: jobb, snekring, fargelegging, husarbeid. Men klarer liksom ikke legge baby-making helt på hylla selvom vi må vente leeeenge (føles det som).
Det var ikke mye margin nei, får håpe tr kommer som bestilt da! Jeg var også redd for å bli forsinket og få beskjed om at det måtte utsettes til etter jul. Det føles jo som en evighet å måtte vente enda lenger enn man allerede må! Men så kom tr til riktig tid her (selv om jeg stresset litt med det og var redd stresset skulle gi forsinkelse hehe), så håper det blir sånn for deg ogsåHvordan går det med dere damer?
Jeg er så bekymret for at tanta skal bli forsinket. FF har regnet ut at jeg får desember-mensen 8 desember og da blir vel innsett av fryseegg 22. Desember. Mensen kan ikke være mer enn 1 dag forsinket hvis jeg skal ha håp om innsett før juleferien...
Men jeg skal ikke ta sorgene på forskudd. Hvis tanta kommer onsdag 4. Nov så ligger jeg godt ann. Det blir nøyaktig 4 uker (28 dager) etter sa'en. Syklusen min er normalt nærmere 30 dager så vi får se...
Prøver å fokusere på andre ting i ventetida: jobb, snekring, fargelegging, husarbeid. Men klarer liksom ikke legge baby-making helt på hylla selvom vi må vente leeeenge (føles det som).
Heldiggris som starter allerede på søndag!Dagene rusler saaakte avgårde... Søndag skal jeg "endelig" begynne på nesespraysprøytestart er 18/11 og hvis alt går som det skal regner jeg med uttak/innsett første uken i desember
Tiden etter september forsøket har gått ekstremt tregt for min del.
Vet ærlig talt ikke hvordan troen er denne gangen. To negative før,hvorfor skal det tredje bli noe bedre liksom?
En sekund tenker jeg "hvordan barnevogn skal vi ha?" Mens det neste er det "jeg kommer aldri til å bli gravid igjen"...
Vi håper på tidenes beste julegave ihvertfall![]()
![]()