Innsett Desember <3

Ja, den ble negativ dessverre :( ingen tvil. Ingen skyggestrek engang :(
Vis vedlegget 153739

Så dumt:(
Men hvis ikke tr har kommet enda så er det jo enda håp, kan jo av og til vises litt sent.

Men sender deg en god klem ❤ er så trist med negative tester, nå er det virkelig deres tur snart !!

DA har jeg hatt mitt første hysterisk anfall.. Var på do i sted og da var der
Utflot med blod.. Åhh..
Dette er SÅ turbulent. No er
Det bare å be.. Om jeg begynner å blø mye osv..ser det bok ut til at det er over.. Veldig vanskelig å ikke bli hysterisk siden dette er min første gang...

Det er sikkert ikke noe å tenke på, men skjønner at du er redd. Huff, håper det slutter med en gang slik at du kan slappe av <3

Det er sikkert ikke noe å tenke på, men skjønner at du er redd. Huff, håper det slutter med en gang slik at du kan slappe av <3
Har ikke kommet noe mer no.
Har ikke noe smerter eller noen slikt.
Så aner ikke hva det var.
Skulle ønske det var en maskin som hver dag fortalte deg at alt var Ok inni der livet ville vært så mye enklere.

Så dumt:(
Men hvis ikke tr har kommet enda så er det jo enda håp, kan jo av og til vises litt sent.

Men sender deg en god klem ❤ er så trist med negative tester, nå er det virkelig deres tur snart !!
Tusen takk for god klem!
Kommer nok ikke til å få mensen før jeg slutter med progynova og Crinone. Skal ta blodprøve i morgen så vi er 100% sikre. Så kan jeg isåfall slutte med medisinene. Hadde vært ett mirakel for meg om den plutselig er positiv i morgen! <3

Tusen takk for god klem!
Kommer nok ikke til å få mensen før jeg slutter med progynova og Crinone. Skal ta blodprøve i morgen så vi er 100% sikre. Så kan jeg isåfall slutte med medisinene. Hadde vært ett mirakel for meg om den plutselig er positiv i morgen! <3
Håper inderlig at det går deres vei Bubbly!<3

Her er det meget stille.
Men vil dele med dere at vår første UL i dag gikk flott.
Vi fikk se hjerte banke og hele pakken. Legen satte meg frem to dager. 7+4.. Hurra❤️
Så flott at du fikk se hjertet banke<3 :) Men trodde ikke de skulle flytte hvor langt man er når det er ivf?
Er stille her ja, men det er nok ikke så rart. Folk som har fått avbrutt/negativt forsøk har sikkert trukket seg litt tilbake (som meg), eller kanskje hoppet over i en annen måned for neste forsøk, mens de som blir gravide ofte hopper over til terminforum;)
Lykke til videre med spiren:)

Back
Topp