Innsett blir 25/4:)

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Då har eg vore til ul i dag. Slimhinna var på 8 mm. Opptining og innsett vert tors 25/4. Skal setja el.sprøyte no på søn, ei på innsettingsdagen og ei på rugedag 6 såg eg på beh.planen eg fekk på mail i dag. Håpar dei har funne akkurat perfekt oppskrift til meg her no! Blir spennandes dette! :)

Lykke til :-)

Takk, takk:)

Lykke til!!!! :)

Masse masse lykke til!! Heier på deg :-)

Takk, takk snille damer:)

Så flott :) Lykke til :)

Masse lykke til ;) håper el sprøyta gjør susen for deg;) er sikker på at det hva det som hjalp oss ;)

Takk, takk jenter! Du brukte el-sprøyter undervegs denne gongen du og ja t.t.h. Så spennandes det blir å sjå då om det kan hjelpa for oss og! :)

Åh, masse lykke til til deg nå! Håper virkelig at det snart er deres tur!!

Jeg hørte med klinikken om jeg fikk el-sprøyte. Men det var det virkelig ikke behov for siden slimhinnen var ok størrelse, samt at jeg fortsatte på Progynova og Lutinus. Jaja får håpe vi tester positivt begge to om noen uker :) Når får du testedag da? Er det forskjell på testdato (frys vs. fersk)?

fekk testdato 8.mai. Dette med at eg får el.sprøyter undervegs no er vel eit siste forsøk på å gjera noko nytt som kan føra til eggfestning. Har frå 2.uttak alltid hatt bra antall egg, bra befruktning, fine egg. Alt ser bra ut, bortsett frå at dei vil ikkje festa seg. (kun hatt ein kjemisk graviditet etter oppstart med IVF i 2009)

Back
Topp