Innsett av to egg...

Ikke nødvendigvis. Vi satte inn 2, ble gravid med det ene, og opplevde ikke antydning til blødning. :)
Gratulerer og lykke til! :)

Jeg har satt inn 2 og blitt gravid med en baby, og satt inn 2 og blitt gravid med 2.

Hadde en liten blødning med nr 1, og flere større blødninger med nr 2 og 3.

Mens andre ikke blør i svangerskapet i det hele tatt ;)

Gratulerer så mye❤️ Spennende tider å se hvor mange som har klort seg fast❤️

Satte inn to, første UL i uke 5 viste et hjerte som slo og antydning til en plommesekk til. Den siste utviklet seg aldri videre. Hadde aldri noen blødning.

Og nå gravid :D (4+0)

Dersom bare det ene har festet seg, vil jeg da få en blødning?
Satte inn to, begge festet seg, men det ene sluttet å vokse ca 5+0. Var til tidlig ul Hos to ulike gyn som sa at jeg mest sannsynlig ikke ville få en blødning. Det embryoet som ikke var levedyktig ble absorbert. Vi kunne fortsatt se antydning i uke 9, men i uke 10 var det bare en skygge. På nasjonalt senter for fostermedisin ved st Olav sa de at det var en myte at man fikk blødning hvis man mistet en tvilling så tidlig. Evt blødninger ville komme av noe annet. Til slutt : gratulerer så mye! :)

Vi fikk satt inn to, men var ett som festet seg. Ikke så mye som en dråpe blod å spore.
Jeg har tenkt litt på hvor det egentlig ble av det andre embryoet.. det er vel så lite at det bare blir tatt opp i kroppen eller "går i oppløsning" eller noe sånt..?

Back
Topp