Innsett av 2egg

2016baby

Flørter med forumet
Endelig ferdig me forsøk nr2. Har vore og fått satt inn 2 egg i dag.. :) hadde dårlig kvalitet på eggo sist gong men no var da ett som var fint og ett som ikkje var heilt optimalt så dei ville bedra kjangsen me og setta inn 2, desverre ingen på frys denna gongen heller!:( håpe virkelig da blir baby no Fikk satt inn ett 9delt og 8delt.. E da fleire innpå her som har blitt gravide eller fått satt inn 2 egg?

Masse lykke til :-) Fikk også satt inn to egg på siste sjanse og har aldri fått noen på frys. I dag er det en måned til termin og vi venter en gutt :-D

Gratulerer som ruger og masse lykke til:)

Masse lykke til :)

Gratulerer som ruger! Jeg har fått satt inn 2 egg hele 5 ganger, ble gravid nå på siste forsøk (2 egg satt inn), gravid med 1 spire:-) masse lykke til!

Jeg har også blitt gravid på både 1 og to egg, fikk en gutt i 2013 etter innsett av 2 egg, nå har jeg fått positiv test, men offisiell testdato er til torsdagen :-) masse lykke til :-)

Gratulerer som ruger på to egg! Håper det blir en langvarig rugeperiode på deg! :) Fikk satt inn to egg på det forsøket det endelig klaffet på og hadde faktisk to spirer som festet seg inntil jeg nådde uke seks (fikk småblødninger i overgangen mellom uke fem og seks, mistet den ene da). Endte opp med én perfekt gutt til slutt :Heartbigred.

Tusen takk alle!! kjekt og høra andre sine erfaringa og dåke som har fått da til!! Spennande tid i møte no.. Håpe bare ikkje på skuffelse!

Gratulerer som ruger. Masse lykke til :)

Gratulerer som ruger! Jeg fikk satt inn 2 egg i 2011 som festet seg og ble tvillinger. Det var faktisk 2 egg som var av "dårlig" kvalitet. Fikk satt inn ett egg i fjor som ble til lillebror :) Lykke til!

Grattis! og masse lykke til!!!!!:flower Fra ei som fikk satt inn to og er gravid!!!!

Gratulerer som ruger!!:)
Jeg fikk satt inn to egg på vårt 5. forsøk. Nå er jeg 4 måneder på vei :)

Back
Topp