Innsamling!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg kan ta på meg å ta imot pengene, siden jeg møter henne nå og da! Vi kan jo si det slik at man gir så mye som man ønsker, noen vil og har råd til å gi mer og andre har ikke så god råd.. Så da er det best å gjøre det slik.. Vi kan jo sette fristen til en måned! Da får flest mulig med ulike lønningsdager være med! Jeg sender PM med kontonr til alle som melder seg på, men jeg vil ikke bruke lønnskontoen så dere må vente til jeg har funnet det andre kontonr mitt[:)] Takk for at dere vil være med å hjelpe[:D] Dere er altså en herlig gjeng!

[link=http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=2861114&mpage=1&key=�]Her er info om innsamlingen[/link]

ORIGINAL: *LilleGoingenMin*

ORIGINAL: Kjersti:)

hvem som skal få penger nå da[8|]

Er det sånn at du tar pengene da, også gir du kort o.l til ~sam~? Skjønte ikke helt jeg

ORIGINAL: *Jippii*

Er det sånn at du tar pengene da, også gir du kort o.l til ~sam~? Skjønte ikke helt jeg

Neineinei!!! Hun får pengene dere samler inn, også prøver jeg å få råd til å gi henne kort ol fra meg i gave på en måte.. Men jeg vet ikke hvor mye jeg har råd til å gi var poenget, det kommer jo ann på om hun har 100 gjester eller 20 om du skjønner! [:)]

ORIGINAL: lindaen

Neineinei!!! Hun får pengene dere samler inn, også prøver jeg å få råd til å gi henne kort ol fra meg i gave på en måte.. Men jeg vet ikke hvor mye jeg har råd til å gi var poenget, det kommer jo ann på om hun har 100 gjester eller 20 om du skjønner! [:)]

godt tilltak. sei om d e nåkka æ kan jøre[;)]

ORIGINAL: Kaviartuben

godt tilltak. sei om d e nåkka æ kan jøre[;)]

Sende meg en helvettes masse kartong i ønsket farge.. [:D] Neida, siden jeg kutter alt på maskin så er det vanskelig å få hjelp.. Med mindre du kommer hit da[>:][8|][:D]

Sende meg en helvettes masse kartong i ønsket farge.. [:D] Neida, siden jeg kutter alt på maskin så er det vanskelig å få hjelp.. Med mindre du kommer hit da[>:][8|][:D]

trur du æ går i ei smartpost eske[;)]

tenkte om d va nåkka anna en kortan å sånt

er med jeg[:)]

Jeg er med

dytte =) godt fristen var lang, da kan jeg og =)

Back
Topp