Innredning!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Inndredning er kvinnearbeid sant?! [:D] Jeg elsker å inndrede og dekorere. Synes ikke mannen skal blande seg der jeg... er jeg fryktelig egoistisk da? [:)]Man kan ikke legge skjul på at (nå sier jeg ikke alle menn), kanskje ikke har helt samme peiling som oss damer når det kommer til farger og interiør. Jeg har ideer og planer om soverommet vårt nå som er nyoppusset og klart til å inndrede. Har plan om en lys romantisk stil! Argh... !!! [&:]

Heia.. Når har du termin?jeg ha termin 1januar...og det blir en gutt[:)]

Bruk litt kvinnelist, så skal du nok se at du får det slik du vil ha det.[;)] Pleier å hjelpe her iallefall![:D]

Komprimiss, komprimiss.. ikke sikkert han er enig i at det er kvinnearbeid..Og jeg tror du vil bli glad for at han ikke deler mellom kvinnearbeid og mennfolkarbeid når bleiene skal skiftes....
 uff, var litt streng nå.
Kansje dere kan finne en fin løsning på inredningen sammen om dere bruker litt tid på å bli enige[:)] 

ORIGINAL: hara

Komprimiss, komprimiss.. ikke sikkert han er enig i at det er kvinnearbeid..Og jeg tror du vil bli glad for at han ikke deler mellom kvinnearbeid og mennfolkarbeid når bleiene skal skiftes....
uff, var litt streng nå.
Kansje dere kan finne en fin løsning på inredningen sammen om dere bruker litt tid på å bli enige[:)] 

JEg skjønner det.. Men får å si det sånn så har han ikke peiling (unskyld kjærsten min)... Han er verdens beste kjærtste altså, men akkurat der kan han være litt fjern he he.
Han er ikke uenig i inndredningen på en måte, men han skjønner ikke helt det med stil. Stapper alt inn på et sted. Det takler jeg ikke...  Kanskje jeg er vanskelig.. Vi finner nok en løsning [;)]

Sånn er mannen min og....eller han har skikkelig peiling, da, kjempegod smak, men er ikke veldig flink til å se estetikk OG funksjonalitet på en gang...og så har ikke mannfolk den evnen at de kan se for seg hvordan det kommer til å bli før alt er klart....så vi sliter hver gang noe skal forandres for han skal alltid blande seg[:D][:D][:D][:D]når vi skulle velge servise å samle på til bryllupet tilogmed, brukte vi 1,5 år før vi fant ett begge likte....NOEN GANGER ERDET LOV Å VÆRE MANN Å GI BLANKE F*** I SÅNNE HUS-TING!!!!!!!!!!! Jeg vil bestemme!!!!!!!!!![:@]

ORIGINAL: FrøkenFlode

Sånn er mannen min og....eller han har skikkelig peiling, da, kjempegod smak, men er ikke veldig flink til å se estetikk OG funksjonalitet på en gang...og så har ikke mannfolk den evnen at de kan se for seg hvordan det kommer til å bli før alt er klart....så vi sliter hver gang noe skal forandres for han skal alltid blande seg[:D][:D][:D][:D]når vi skulle velge servise å samle på til bryllupet tilogmed, brukte vi 1,5 år før vi fant ett begge likte....NOEN GANGER ERDET LOV Å VÆRE MANN Å GI BLANKE F*** I SÅNNE HUS-TING!!!!!!!!!!! Jeg vil bestemme!!!!!!!!!![:@]

Du kan få låne min..han bryr seg ikke så hardt om sånt[;)]

ORIGINAL: Spent78

Jeg vil også låne!!! He he [;)]

ORIGINAL: Spent78

Jatakk[:D][:D]

Sånn er mannen min og....eller han har skikkelig peiling, da, kjempegod smak, men er ikke veldig flink til å se estetikk OG funksjonalitet på en gang...og så har ikke mannfolk den evnen at de kan se for seg hvordan det kommer til å bli før alt er klart....så vi sliter hver gang noe skal forandres for han skal alltid blande segnår vi skulle velge servise å samle på til bryllupet tilogmed, brukte vi 1,5 år før vi fant ett begge likte....NOEN GANGER ERDET LOV Å VÆRE MANN Å GI BLANKE F*** I SÅNNE HUS-TING!!!!!!!!!!! Jeg vil bestemme!!!!!!!!!!

Det er vel en kjensgjerning at gutter som liker å dekorere og som samtidig er flinke på estetikk OG
funksjonalitet er en smule feminine... eller? 

Back
Topp