Innredning

Kværuline

Forelsket i forumet
Vi har en ganske stor kjellerbod som jeg har tenkt å innrede praktisk. Tenkte på elfa eller sånn IKEA system (trådkurver/skinner) Noen erfaringer på disse? Er jo stor forskjell i pris da.. Noen nyttige innredning tips??? Er tørt der!

I tillegg er planen å få ordna på vaskerommet (ganske stort det og) tips? Tenkte å kanskje få tak i en gammel kjøkkeninnredning, sånn underskap med benkeplate. Vil jo ha mest mulig tørkeplass, og tenker det er greit å ha mulighet til å henge vått utetøy greit til tørk.

Tror det jeg vil ha er gode og smarte tips/løsninger ;)

❤25/2-13❤

Jeg ville elska å hatt kjøkkenskap og benkeplate på vaskerommet!
Har ikke noe erfaring med elfa eller IKEA, men har sett på sånn løsning fra IKEA selv, ser ganske genialt ut! :)

Vi har ikea-kjøkken på vaskerommet, og ikea innredning (skap uten dører) på walk-in-closet'et :) kan ta bilde senere og vise deg. Vi er kjempefornøde! Virderte også elfa men syns det ble for dyrt. På vaskerommet har ikea også løsninger for å henge klær til tørk i taket, det har ikke vi plass til, men de er kjempelure! Svigersøsteren har det :)

Vi har ikea-kjøkken på vaskerommet, og ikea innredning (skap uten dører) på walk-in-closet'et :) kan ta bilde senere og vise deg. Vi er kjempefornøde! Virderte også elfa men syns det ble for dyrt. På vaskerommet har ikea også løsninger for å henge klær til tørk i taket, det har ikke vi plass til, men de er kjempelure! Svigersøsteren har det :)
Bilder liker vi :) Har jo ideer i hode, men greit å se å få tips av de med erfaring :)

❤25/2-13❤

Helt glemt ut å ta bilde, får gjøre det senere idag. Men garderoben vår ble slik:
ImageUploadedByBV Forum1375177281.572020.jpg
ImageUploadedByBV Forum1375177324.276910.jpg
Nå tror jeg kanskje du heller tenker på mer kurv-system-aktig?

Back
Topp