Innredning av garderobe?

Agnete

Forumet er livet
Hva ville du hatt mest av i din garderobe? Hengeplass, hyller, skuffer, trenger mann buksehengere?
Hva er mest nødvendig i ett skap? :)

En god blanding tenker jeg :-) buksehenger trenger hvertfall ikke jeg

Trenger ikke buksehenger her ihvertfall. Vi har 3 meter garderobestang, 6 skuffer, 10 hyller og en topphylle :)

Hengeplass, så skuffer og KURVER. Ikke hyller. Jeg er ett rotehue som bare stapper ferdigbrettede klær inn i skapet, og det blir alltid fult, og tyter ut overalt. Så, kurver! :D

Hengeplass er det alltid manko på her i huset i hvertfall! Buksehengere savner jeg aldri, bruker egne hengere tilpasset bukser om nødvendig.

En god blanding av hyller og hengeplass. Kun mannen som har buksehengere her.

Hengeplass til omtrent det meste, kurver evt skuffer til undertøy og hyller til bukser og skjørt. Jeg hater skuffer til til bukser, gensere og slikt mens jeg foretrekker å henge opp nesten alt av klær.

Det kjem an på kva du brukar å henge opp? Her henger eg kun opp bluser og kjolar, og har ingen hengeplass i skapet eg brukar til vanlige kle, men nok av hengeplass i walk in closet til kjoler, bunad osv
Har kun korger i skapet på soverommet og det fungerar best her:)

Hyller og hengeplass. Jeg samler på kjoler.

Kurver kan jeg ikke ha for de blir så fulle at de bare knekker.

Det kjem an på kva du brukar å henge opp? Her henger eg kun opp bluser og kjolar, og har ingen hengeplass i skapet eg brukar til vanlige kle, men nok av hengeplass i walk in closet til kjoler, bunad osv
Har kun korger i skapet på soverommet og det fungerar best her:)

I dag har jeg ikke system, så alt ligger litt strødd her og der :p
Så litt spennende å se hva andre ville valgt :)

Korgstativ og hengeplass :)

Back
Topp