Innover til utover...

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Er det noen av dere som har innover navle hvor navlen har "poppet" og blitt utover navle?? Synes det er litt rart, og tror at navlen min snart kommer til å "poppe". Ser at på kvelden når magen er størst og jeg er mett så går lissom navlen ut og inn.. Noen andre navle opplevelser??

her e an bortimot flate hehe..

Navlen min poppa ut for et par uker siden ;) Hadde veldig innover navel før ;)

Den er fortsatt innover, men jeg merker at den er på vei til å "flate ut" nå :p Spennende å se hvor lenge den holder seg på innsida :p

Navlen min poppet ut for flere måneder siden :( Den synes gjennom ALT av klær, og jeg syns det er forferdelig stygt Den poppet ut på denne tiden forrige gang, og da pleide jeg å sette ett plaster over så den ikke skulle vises så godt. Fungerte greit helt til plasteret skulle av og jeg rev med øverste hudlag også!! Så det vil jeg ikke anbefale, for det var styggvondt i laaang tid etterpå!!

Jeg har alltid (genetisk) utovernavle jeg (men innovermage så den synes ikke til vanlig ;)) og nå har den poppet ekstra ut. Begynner å venne meg til det nå og har sluttet å være flau fordi den synes gjennom klærne. Kos dere ned magen jenter og drit i om navlen synes. Hvis det er et stort problem så har man ikke mye å bekymre seg for i svangerskapet...

Å jada. Utovernavle her også. Men er fortsatt litt å gå på til at den stikker helt ut sånn at det synes gjennom klær. Tror ikke den gjorde det sist gang.

Har fremdeles innover navle. Har en veldig dyp navle til vanlig, så den
har flatet veldig ut da. Fikk heller ikke utover navle sist, så spent på om jeg
får det nå da!

Her er det også blitt utover navle etterhvert som magen kom, viser gjennom klærne.. Har innsett at det er lite jeg kan gjøre med det så det får bare være til babyen er ute. Var mer opptatt av det ved forrige svangerskap, prøver å ikke henge meg for mye opp i det nå.

Ja, her står det ut en fin liten tutt midt på magen...
Syns det er litt gøy jeg. Se jo litt morsomt ut 
Er veldig overrasket over at det er noen som syns det er flaut eller stygt...?

hehe hadde innover navle, men nå er den flat på en måte, i ett med magen:P

Min er blitt mye "flatere" enn den var! Spent på om den går utover tilslutt :p

Min har begynt å flate ut. Litt spent på hvordan det blir når den popper siden jeg har arr i den etter operasjonen i februar :/

Artig å høre andre sine tanker. Jeg har også hatt veldig innover navle tidligere og nå er den veldig flat som flere sier.. Jeg har friskt i minne en kollega som hadde panikk for å få utover navle. Jeg finner ofte meg sånne psykiske sperringer som jeg må jobbe meg gjennom, men synes navlen er litt fasinerende. Huden i navlen som ikke er spent enda er jo døds myk og. Jeg er ikke flau eller synes det er flaut om jeg skulle få utover navle, men er så fascinert over navlen av en eller annen grunn.. Hehe.. Rare greier..

Fortsatt innover her :P men jeg kan nå se "bunnen" på den, noe jeg aldri har kunnet før ;) Synest også navler er fasinerende, og tror ikke det kommer til å plage meg om den popper ut :P Er mer spent på om piercinghullet jeg tok når jeg var fjortis kommer til å revne/sprekke opp :/ det er utrolig stramt og småvondt nå..

Fremdeles like mye innover her som den alltid har vært. Jeg ser Ås det som helt naturlig at dn popper når man er gravid, så jeg føler meg kanskje litt snytt om den ikke gjør det ;p

Malin - Juni 2012 skrev:
Fortsatt innover her :P men jeg kan nå se "bunnen" på den, noe jeg aldri har kunnet før ;) Synest også navler er fasinerende, og tror ikke det kommer til å plage meg om den popper ut :P Er mer spent på om piercinghullet jeg tok når jeg var fjortis kommer til å revne/sprekke opp :/ det er utrolig stramt og småvondt nå..

Jeg har og et gammelt piercing hull i navlen som er veldig strukket.. Spent på hvordan det vil se ut etterpå og. Det er nå man får angre på hva man har gjort i ungdomsårene om det ikke ser så bra ut etter fødsel ;)

her har den poppa ut ja! 

Back
Topp