Innloggingsproblemer

Sorland

Forumet er livet
Ut fra gruppa på FB så er det endel som har problemer med å logge seg inn her i dag. Noen har fått beskjed om at de ikke kommer inn før i morgen [&:].

Ser at det er få som er innlogget enn hva som er normalt.

hehe..på forsiden her på forumet står det "På grunn av teknisk vedlikehold vil ingen kunne logge inn på Babyverden eller diskusjonsforumet før fredag, 7. mai. Vi beklager!". Rart at vi kan være pålogget da!
Men nå gikk jeg direkte inn på forumet og ikke gjennom babyverden.no...vet ikke om det har noe å si

ORIGINAL: Bambling

Jeg fikk problemet da jeg prøvde å logge inn på babyverden.no, men da jeg bare gikk rett inn på forumet var jeg allerede logget inn. Merkelig [:)]

Det er jeg også, har alltid vært det.

Jeg fikk problemet da jeg prøvde å logge inn på babyverden.no, men da jeg bare gikk rett inn på forumet var jeg allerede logget inn. Merkelig [:)]

Samme her[:)]

Sånn var det her også

Sto innloggingsproblemer når eg sku logge inn, men når eg gikk direkte på forumet så var eg innlogga.

Tiden som det skal være åpent utsettes flere ganger. Er jo sååå stille her inne [&:]

ååh, derfor det er så lite folk her ja! så kjedelig[&:]

jeg også er automatisk logget på når jeg går inn her, så mulig det er sånn folk må gjøre det for å komme inn?

ORIGINAL: *aischa*

ååh, derfor det er så lite folk her ja! så kjedelig[&:]

jeg også er automatisk logget på når jeg går inn her, så mulig det er sånn folk må gjøre det for å komme inn?

Jeg har det også slik, og merket ikke noe problemer før noen nevnte det.

Dagens oktobermamma kommer når hun som skal lage tråden kommer seg inn her en gang, hun var litt fortvila i går [;)]

samme her.. merkelig

ORIGINAL: Lilletrampepus

Tror det aldri har vært så få stk pålogga her midt på dagen før [8D]
Lenge leve automatisk pålogging [:D]

Ja mye bedre,jeg har ikke hatt problem ihverfall.[:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Tror det aldri har vært så få stk pålogga her midt på dagen før [8D]
Lenge leve automatisk pålogging [:D]

Det har jeg hatt siden jeg meldte meg inn på forumet.

Back
Topp