Innlogging, spm til IT

Andre gang

Forelsket i forumet
Hvorfor må jeg plutselig logge inn hver gang jeg skal inn på babyverden? Jeg har ikke endra innstillinger på maskinen min.
Ikke husker innloggingsboksen passord og bruker heller, selv om jeg "ber" den om det, så det er litt irriterende å stadig måtte skrive inn det. (Har heller ikke vært pålogget på en annen maskin de siste månedene.)

har også store problemer, hatt det siden i går på dagen. Da ble jeg logget ut av forumet hele tiden. Sliter med å svare på innlegg, for det vil ikke poste det jeg skriver. Får heller ikke til å skrive innlegg på vanlig måte, for forumet åpner ikke lenger boksene automatisk. Må åpne den i nytt vindu.
Har også problemer med å skrive pm.
Sendte mail om det i går kveld, og skrev innlegg om det på forumet, men ikke hørt noe enda. Og problemet er der fremdeles....

Jeg blir aldri logget inn på første forsøk lenger. Må alltid prøve 1-2 ekstra ganger...

Dytter litt på denne jeg!

dytter igjen... har fremdeles problemer...

Samme problemet her :( må logge inn hver gang :S

Slet før i dag jeg også. Måtte trykke "glemt passord" og få et nytt, da gikk det.. 

ser nettsiden ut slik hos dere også? Altså med reklame på begge sider av "forumet"?

opp igjen!

Vet ikke om det har ordna seg hos deg nå, men jeg kom ikke inn i går, og var mektig irritert. Glemt passordet har jeg og, prøvde å få det tilsendt sikkert 10 ganger, men skjedde ingenting.

Da jeg gikk inn på siden her nå var jeg plutselig logga inn igjen, og alt ser ut til å være i orden. Så håper det har ordna seg:)

Samme problem i dag også. Har forresten bare reklamebanner på en side.

Vi har et underforum hvor vi kan legge inn spm om tekniske ting, kanskje IT får det med seg om du legger det der.

Link til underforum

Back
Topp