*TreSøteSmå* Gift med forumet 29 Apr 2011 #3 Virker ikke sånn.. ikke hvis den brukeren har skjult veggen sin hvertfall.
*TreSøteSmå* Gift med forumet 29 Apr 2011 #4 *Cutie* skrev: Og hvordan ser man sine egne innlegg? Tror ikke det går an heller.. jeg finner det hvertfall ikke. Akkurat det irriterer meg litt egentlig. Er jo umulig å følge opp trådene man har svart i hvis man ikke kan finne de igjen.
*Cutie* skrev: Og hvordan ser man sine egne innlegg? Tror ikke det går an heller.. jeg finner det hvertfall ikke. Akkurat det irriterer meg litt egentlig. Er jo umulig å følge opp trådene man har svart i hvis man ikke kan finne de igjen.
C *Cutie* Betatt av forumet 29 Apr 2011 #5 Ja, er det jeg tenker på også... finner ikke igjen mine egne tråder...
lnie Forumet er livet 29 Apr 2011 #6 Jeg finner igjen tråder jeg har svart i på "min side" - "vennenytt".
R Redaktør Karine Guest 29 Apr 2011 #7 Dere finner veldig mye informasjon på Min side! Nye og spennende funksjoner... Gå inn der og utforsk litt! God helg! Mvh Karine Sjefredaktør Babyverden
Dere finner veldig mye informasjon på Min side! Nye og spennende funksjoner... Gå inn der og utforsk litt! God helg! Mvh Karine Sjefredaktør Babyverden