Innlagt

Mammasinegull

Glad i forumet
Ble innlagt obs.posten i går. Opplevde nummenhet i en hånd og ansiktet, og hodepine. Hos lege hadde jeg 1+ protein og blodtrykk 160/95. Ingen protein i dag, blodtr. Er varierende høyt. Må være til i morgen i første omg. Nevrolog mener nummenhet og hodepine var migrene. Tvillingene har d bra, er ca. 1600 g hver:-) liten oppd. Fra meg, aner ikke hvordan d blir for jeg bruker min nye, ikke helt supermoderne mob! ;-)

huffda.. krysser fingrene for at alt er bra med deg, og at Blodtrykket stabiliserer seg [;)] Bra de passer på deg og de små [:D]

klem

Huff da [&:] Håper du blir fort bra,god bedring til deg..
Sender en klem [:)]

God bedring, håper blodtrykket roer seg.

Sender en stoor klem og masse gode tanker [;)]

ORIGINAL: mammentilHelle

Ble innlagt obs.posten i går. Opplevde nummenhet i en hånd og ansiktet, og hodepine. Hos lege hadde jeg 1+ protein og blodtrykk 160/95. Ingen protein i dag, blodtr. Er varierende høyt. Må være til i morgen i første omg. Nevrolog mener nummenhet og hodepine var migrene. Tvillingene har d bra, er ca. 1600 g hver:-) liten oppd. Fra meg, aner ikke hvordan d blir for jeg bruker min nye, ikke helt supermoderne mob! ;-)

Off en så ekkel følelse det må ha vært ??! Håper du blir fort frisk igjen.

ORIGINAL: babyboy2010

sign :)

Bra du blir tatt godt vare på!

God bedring - håper du kan reise hjem igjen i morgen[:)]

huff da.. Ønsker deg god bedring..
klem fra meg..

ORIGINAL: LMG86

Huff da [&:] Håper du blir fort bra,god bedring til deg..
Sender en klem [:)]

God bedring, håper bt kommer seg snart! Godt at alt er bra med tvillingene da! [:)]

ORIGINAL: babyboy2010

sign..

God bedring!

Knip igjen! Ingen tvillingbabyer før i April, vet du[;)]

Masse god bedring! Å så er du i de beste hender nå[:D]

God bedring!

Masse god bedring!!

Back
Topp