innlagt..

Karris

Betatt av forumet
Heihei! Lenge siden jeg har skrevet noe her inne, men er innom vær dag å sniker på dere andre :)

Idag trudde jeg vannet mitt gikk, men da jeg kom på sykhuset fant de ut at det hadde ikke gått, men lillepia mi sitt hjerte slår med over 200 slag i minuttet:( Så er nå innlagt på sykhuset å ligger under observasjon... Er det noen andre som har opplevd at hjertet har slått så fort? Får ingen svar av de på sykhuset :/

Nei, har desverre ikke hørt noe om slike situasjoner før. Det kan ikke komme av at baby har vært litt stressa da? Og jeg er sikker på at de tar godt vare på deg, du er jo der det er tryggest å være[:)]

ORIGINAL: vimsemams

Nei, har desverre ikke hørt noe om slike situasjoner før. Det kan ikke komme av at baby har vært litt stressa da? Og jeg er sikker på at de tar godt vare på deg, du er jo der det er tryggest å være[:)]

Det ville jeg også tro....
Uansett tar de nok godt vare på deg. Nå er du jo konstant under observasjon. [:)]
Lykke til!

Håper det, får sikkert fler svar idag.. :)

ORIGINAL: LisasVerden

huff, har heller ikke vert borti det... lykke til. hold oss oppdatert da!!

Uff, det er ikke noe hyggelig å bekymre seg. Fortell de som passer på deg at du er ordentlig bekymret og trenger noen som kan gi klarhet i situasjonen. Det gangner verken deg eller babien at du stresser deg opp.

Jeg opplevde litt det samme, da jeg ble lagt inn på en fredag ettermiddag. Jeg fikk ikke noe informasjon før mandag. Virker som de prøver å utsette mest mulig til ukedagene, dersom de ikke opplever det som alvorlig nok.

Men, still spørsmål og krev informasjon! Masse lykke til!

Huff da, det hørtes litt mye ut. Håper alt vil gå bra. Eg har ingen erfaring med det desverre. Masse lykke til!! [:)]

ORIGINAL: Pønsi

ORIGINAL: LisasVerden

huff, har heller ikke vert borti det... lykke til. hold oss oppdatert da!!

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Ida1984

Lykke til.....

Hvordan går det? Har du fått noen flere svar? Godt du blir tatt vare på i alle fall! Lykke til videre.

ORIGINAL: strikkejenta

Hvordan går det? Har du fått noen flere svar? Godt du blir tatt vare på i alle fall! Lykke til videre.

Håper alt står bra til!!

Snuppas puls var forhøyet under fødselen. På det meste 176 tror jeg det var.

Så bra de legger deg under observasjon for å passe på snuppa di. Håper du får svar på det du lurer på av legene.
Lykke til[:)]

ORIGINAL: sebastian

Lykke til!! Håper det ordner seg.

Sign!

Er blitt sendt hjem igjen nå, de vet ikke hvorfor hjertet slår så fort, men det har roet seg å ligger på 165 nå :) Har masse masrier å fått beskjed om å ringe med engang om det skjer noe, å så tar vi det derfra.. Virka som om hu ble stressa av masriene så..
Har også 2 cm åpning så det kunne være tidlige tegn på fødsel, blir spennende å se :)

Må å få si gratulere til alle de som har født! bynner å bli en del nå [:)]

Back
Topp