innlagt...

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Etter å ha blitt slått i magen på jobb i går har jeg vært til observasjon på sykehuset siden i går.
Alt ser veldig bra ut, den lille har det bra og ingen skade på morkake :)

Vi er virkelig heldige i Norge med det helsevesenet vi har! Har følt meg så godt tatt vare på, og har virkelig blitt tatt på alvor :) Aldri følt meg så trygg før :)

Så nå sitter jeg og min kjære og venter på å bli skrevet ut!

God helg folkens :)

Huff da Augustknøtt, så utrolig ekkelt å komme borti slik situasjon på jobb. Fint at du har blitt godt ivaretatt. Hvilken jobb har du da, tenker på om du jobber med utagerende mennesker kanskje det er lurt med svangerskapspenger / eller annen tilrettelegging?

Godt å høre at dere har det bra :)

Jobber som lærer i barneskolen, så har bare noen dager igjen før ferie :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff, det var sikkert ikke noe ålreit :( Bra at du blir godt tatt vare på, og ta godt vare på deg selv i helga :)

Uff, det var nok en skremmende opplevelse. Godt at du og babyen har det bra og kan reise hjem igjen :)

Oi. Såpass action på barneskole. Jeg er på akuttinstitusjon for ungdom og de er veldig omsorgsgivende ovenfor meg og magen. Men rette setting får vel alle til å gjøre dumme ting... God bedring kjære deg.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Last edited:
Huff, kjenner jeg er litt stresset etter det som hendte enda.. Sitter og kjenner på om jeg har vondt noen steder hele tiden..

Heldigvis ble helgen avsluttet på en helt fantastisk måte, da det ble holdt babyshower for oss i dag :D:Heartred

Back
Topp