Innlagt..

Håper du får en rask og god bedring!

Då har me fått vert på UL å da va fantastisk:-D litla hjerta til spiro blinka så fint mot oss med ein gang å me fekk høyra lyden og:-D rekna meg til å ver eit par daga meir enn eg trudde. Men holde på menstermin til ordinær ul:-) no e me happy å letta å alt e bra. No e da berre til p få meg på beino igjen;-)

Så kjekt å høre at alt sto bra til med den lille :-) Da er det bare å konsentrere seg om å bli bedre selv og, masse god bedring!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så godt at d kom noe "positivt" utav oppholdet, med å se hjertet som slår :) håper du blir bra raskt, og at du slipper flere runder inn... :)

Så bra at alt er bra med lille spira :) og god bedring

Hell i uhell med å få se lille:).god bedring, håper du kommer deg raskt:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Off... den der kvalmen er heelt grusom.. jeg hadde ekstrem kvalme over noen dager... var helt utmatta og uttørka..har heldigvis blitt mye bedre for meg.. håper det gjør det for deg og.. du har hvertfall min største medfølelse...

Fekk sprøyta skinka idag:-( va litt vondt. B vitamin. Di snakka om at eg sku få da litt framøve. Ellers e eg på 6. Literen med intravenøs væska. Kvalmen e mykje bedre med kvalmestillande. Å eg har til og med spist litt idag:-D puppene e superømme å eg e happy:-D

Så flott at du føler deg litt bedre, og har fått i deg litt mat :)
Gratulerer med flott ul !!

God bedring! Håper du føler deg bedre fort :)

Masse god bedring :)

Back
Topp