Innlagt

Uff, stakkars liten. God bedring!
Typisk at de fra neste år skal begynne å vaksinere spedbarn mot rotavirus...

Man kan jo velge å vaksinert mot rotavirus selv!
Det har vi gjort. Man må riktignok betale for den (blir litt i underkant av 1000 kr), men det er det verdt for meg. OG praktisk talt alle småbarn blir smittet med et rotavirus en eller flere ganger før de er 5år, (selvfølgelig med varierende grad av alvorlig sykdom).

Dersom dere vurderer å ta denne vaksinen bør dere skynte dere, vaksinering må være fullført innen de er 24-26 uker, og består av to eller tre vaksiner (avhengig av produsent) som skal gis med minst 4 ukers mellomrom. Dette er vaksine som skal gis i munnen, så slipper stikk og grin!

Man kan jo velge å vaksinert mot rotavirus selv!
Det har vi gjort. Man må riktignok betale for den (blir litt i underkant av 1000 kr), men det er det verdt for meg. OG praktisk talt alle småbarn blir smittet med et rotavirus en eller flere ganger før de er 5år, (selvfølgelig med varierende grad av alvorlig sykdom).

Dersom dere vurderer å ta denne vaksinen bør dere skynte dere, vaksinering må være fullført innen de er 24-26 uker, og består av to eller tre vaksiner (avhengig av produsent) som skal gis med minst 4 ukers mellomrom. Dette er vaksine som skal gis i munnen, så slipper stikk og grin!

Jeg viste ikke at det fantes vaksine for dette :(

Så utrolig kjedelig at det skulle bli slik.
Kypros er egentlig en veldig trygg plass å reise til.
Dere har vært Max uheldige :(
Hadde gledet oss til å møte dere, men som jeg sa så får vi ta det igjen her hjemme i Norge.

Håper flyturen går fint hjem i dag.
Det var godt å få komme hjem også, selv om det er kaldt som bare fy ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Ja det var dumt og vi var jo bare utrolig uheldig. Vi tar det igjen :)

No ser det ut som lille gull er frisk igjen :) spiser godt og har ikke hatt diaré siden i går kl 14. Veide han her hjemme og han var jo bare 4,5 kg :( altså 1 kg nedgang dvs nesten 25% vekttap, håpet bare vekten er feil. Venter på at helsestasjonen skal ringe meg tilbake. Legen var ikke behjelpelig.

Godt at han er bra igjen. Håper han tar den tapte vekten fort igjen :)

Sendt fra mobilen min ♥

No ser det ut som lille gull er frisk igjen :) spiser godt og har ikke hatt diaré siden i går kl 14. Veide han her hjemme og han var jo bare 4,5 kg :( altså 1 kg nedgang dvs nesten 25% vekttap, håpet bare vekten er feil. Venter på at helsestasjonen skal ringe meg tilbake. Legen var ikke behjelpelig.
Oi. Håper vekta di hjemme viser feil.
Har dere ikke åpen dag på helsestasjonen?
Jeg hadde bare gått innom og spurt fint jeg om åpen dag allerede har vært denne uka.
De pleier ikke være vanskelige her hvertfal :)
Godt å høre at han er bedre ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Oi. Håper vekta di hjemme viser feil.
Har dere ikke åpen dag på helsestasjonen?
Jeg hadde bare gått innom og spurt fint jeg om åpen dag allerede har vært denne uka.
De pleier ikke være vanskelige her hvertfal :)
Godt å høre at han er bedre ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Skal på fredag :) har avtale med Hs då. Kan ikke gå før fordi han må være smittefri. Tror vekten her hjemme er feil men må jo få sjekket det

Stakkars liten! Håper han blir fort frisk igjen!
Ble dere også syke?
Utrolig kjedelig med ødelagt ferie, men det er godt at dere får hjelp på et ordentlig sykehus iallfall!

Stakkars liten! Håper han blir fort frisk igjen!
Ble dere også syke?
Utrolig kjedelig med ødelagt ferie, men det er godt at dere får hjelp på et ordentlig sykehus iallfall!

Ingen andre ble syke. Reise jo også med mine foreldre og bror med nevø og alle er friske. Men i dag har jeg fått litt magevondt og diaré typisk men men lille gutt er helt frisk nå og det er godt men sover dårlig på natten og er myr sulten. Hs mente han hadde litt å ta igjen så derfor var han sulten. Visst han holder på slik lenge så må vi begynne med grøt vet 4mnd alder som er om 1,5 uke ;)

Vil tro dere har krav på noe godtgjørelse. Kontakt forsikringsselskapet og hør hva de sier der. Reiseselskapet er også greie å snakke med i og med de har opplevd slik mange ganger før.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vil tro dere har krav på noe godtgjørelse. Kontakt forsikringsselskapet og hør hva de sier der. Reiseselskapet er også greie å snakke med i og med de har opplevd slik mange ganger før.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jada vi venter bare på utbetaling nå

Back
Topp